וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-NBA נערכים לתרחיש "ההגיוני": חזרה ישירות לפלייאוף, וסדרות של הטוב משלושה

אדם סילבר "נערך לכל האפשרויות" בצל החזרה האיטית לאימונים, אולם בליגה נוטים להאמין שרק קיצור הפלייאוף יאפשר לעונה להגיע לסיומה

צילום מסך

בווידאו: תחרות החיובים ב-NBA

בזמן שהכדורגל והכדורסל באירופה לאט לאט חוזרים לפעילות, בכל הנוגע ל-NBA עדיין רב הנסתר על הגלוי. במהלך היממה הקרובה צפוי הקומישינר אדם סילבר לערוך שיחת הבהרה וירטואלית לשחקנים המבולבלים, ולענות לשאלות הרבות שלהם בכל הנוגע למצב העניינים הנוכחי.

על פי "דה רינגר", סילבר עדיין "מתכונן לכל האפשרויות לגבי העונה הנוכחית", כולל התרחיש האופטימי שהעונה תחודש תוך פרק זמן סביר וגם משחקי העונה הרגילה יוכלו להתקיים כמתוכנן עוד לפני הפלייאוף. יחד עם זאת, רק שלוש קבוצות פתחו את מתחמי האימונים שלהן נכון להיום וב-NBA מתחילים ליישר קו עם התסריט ההגיוני יותר - לחזור ישירות לפלייאוף, ואף לקצר אותו כדי להגיע להכרעה על זהות האלופה בתקופה שתאפשר גם את פתיחת העונה הבאה במועדה.

יאניס אנטטוקומפו מילווקי באקס מול לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס. AP
ניפגש בפלייאוף? יאניס מול לברון/AP

כשהעונה הופסקה ב-11 במרץ תמונת העולות לפלייאוף לא היתה סגורה באופן יחסי. המרחק בין השמינית במזרח (אורלנדו) לבין התשיעית (וושינגטון) עמד על חמישה וחצי משחקים, ובמערב הפער בין ממפיס השמינית לבין פורטלנד, ניו אורלינס וסקרמנטו שמאיישות את מקומות 10,9 ו-11 עמד על שלושה וחצי משחקים.

כך או כך, קבוצות התחתית בשני הקונפרנסים "כבר פועלות מתוך נקודת הנחה שהעונה הסתיימה", על פי "דה רינגר".

"המשחק הראשון שנשחק מאז הפגרה יהיה כנראה משחק פלייאוף", אמר לאתר גורם בכיר בהנהלת הליגה. על פי המאמר, ב-NBA שוקלים בחיוב לקצר את הסיבובים הראשונים בפלייאוף למשחקים במתכונת של הטוב משלושה משחקים ולא בסדרה המסורתית של הטוב משבעה.

קומישינר ה-NBA אדם סילבר. AP
ערוך לכל אופציה. אדם סילבר/AP

אם אכן העונה תחודש היישר בפלייאוף, 16 הקבוצות יהיו חלק מ"הבועה" בה הם ישהו בבידוד במשך יותר מחודש שלם. על פי הערכות, מרבית הסיכויים ש"הבועה" תתרחש בדיסניוורלד באורלנדו, או במלון MGM בלאס וגאס.

יחד עם זאת, הבידוד יהיה "ליברלי" באופן יחסי, והשחקנים יוכלו לנוע בחופשיות במלון ובקרבת האולם שיארח את המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully