וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמואל פרנקל: "זה יום שמח, אבל אני מאוד מודאג מהעונה הבאה"

יו"ר המנהלת אחרי ההחלטה לחדש את העונה: "אם לא נקבל פיצוי מהמדינה, לא נפתח את העונה הבאה". אוחיון: "העיקר שחוזרים, נקודה"

צילום מסך

שמחה גדולה היום (שישי) בקרב רוב הכדורסל הישראלי אחרי ההחלטה להחזיר את ליגת העל לפעילות לקראת סוף יוני. "זה יום שמח לאנשי הכדורסל, שמח לאוהדים, שמח למנהלת שחוזרים לשחק", אמר יו:ר המנהלת, שמואל פרנקל, "הייתה היום ישיבה אמוציונלית ויש עוד סימני שאלה. יש קבוצות שהחזרה תעלה להן הרבה כסף, אבל הספורט והכדורסל לפני הכל".

פרנקל גם הזהיר: " הודענו כמו הכדורגל שלא נוכל לפתוח את העונה הבאה בלי קהל. אם לא נקבל פיצוי על כך, לא נפתח. אני מודאג מהשנה הבאה, יש לנו בעיה עם הספונסרים, אנחנו במגעים עם משרד האוצר ומבקשים החזרים על איבוד ההכנסות. משרד האוצר חייב להבין שנצטרך לקבל כסף כמה שיותר מהר, אני מאמין שראש הממשלה ילחץ עליהם".

מנכ"ל המנהלת, שלומי פרי, אמר: "אני זוכר את ימי מלחמת המפרץ שהזרים עזבו, הייתי אוהד הפןעל חולון אז. אוהדי הכדורסל יזכרו את התקופה הנוכחית עוד הרבה זמן. לא יהיה פה כדורסל טוב, אבל יהיה כדורסל שמח. זה הישג גדול, אנחנו ליגת הכדורסל הראשונה שחוזרת".

שמואל פרנקל יו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל. יותם רונן
פרנקל היום בכניסה לפגישה/יותם רונן

בעלי גלבוע/גליל, חיים אוחיון, היה הראשון להציע מתווה חזרה, עוד לפני חודשיים, והוא בירך על ההחלטה: "זה לא רצון אישי שלי, אלא של כולם, ואני מברך את כל הדירקטורים שלקחו אחריות גדולה ומשמעותית. זה רגע קשה, שהוא לא פשוט לאף אחד. זו בעצם משימה, לא פריבילגיה. כל אחד יודע שהוא הולך לעבוד קשה. אנחנו מצפים להתגייסות של כל הגורמים, בהם משרדי האוצר והספורט. אנחנו עושים את זה לטובת הציבור הישראלי ואוהבי הכדורסל".

בנוגע לפורמט הצפוי, הגיב אוחיון: "בנקודת הזמן הזו זה לא מעניין. העיקר שחוזרים, נקודה. מכאן ואילך נקבל החלטות טובות. תוכנית העבודה יכולה להשתנות, אבל הכי חשוב שאנחנו חותרים למגע, חוזרים לשחק ומביאים בשורה לכדורסל הישראלי".

הפועל באר שבע, שהתנגדה לחידוש המשחקים, הגיבה: "בשעות הקרובות נלמד את ההחלטה. ישנם נושאים כלכליים וטכניים שעליהם לא הצלחנו לקבל תשובות מספקות ופתרונות מעשיים, ונצטרך למצוא להם תשובות. אנו מכבדים את החלטת המנהלת ומברכים את הכדורסל הישראלי על החזרה למגרשים. אנו קוראים לכל הנוגעים בדבר למצוא את הדרך לפיצוי הקבוצות על ההפסדים הכספיים העצומים שנגרמו להן עד עכשיו".

יו"ר ארגון השחקנים, ניר אלון: "המאבק שניהלנו למען השפיות הצליח. זהו יום חג לכדורסל הישראלי. אמרנו כל הזמן שאין דרך אחרת לאחר היציאה של ישראל מהסגר, והיא החזרת הליגה לפעילות. למרות הכוחות הגדולים שרצו להשאיר את הכדורסל הישראלי בסגר כפוי, היה ברור שהמציאות תנצח. השחקנים הישראלים שנאבקו למען החזרה, לוקחים את הכדורסל על הגב שלהם וידאגו לליגה מהנה למען כל האוהדים בישראל".

שמעון אמסלם, חבר הנהלת ארגון השחקנים: "יצאנו למאבק על החזרת הליגה מול גורמים חזקים מאוד שפעלו מאחורי הקלעים, אבל היינו נחושים וידענו שננצח בו. הצדק והאור תמיד מנצחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully