וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של אנחל די מריה: "מנצ'סטר איומה, זה חור מסריח"

בת זוגו של הארגנטינאי דיברה על התקופה הקשה במנצ'סטר יונייטד ("אתה רואה אנשים ולא יודע אם הם הולכים להרוג אותך או מה"), והתייחסה לטענות שהם "חמדנים"

צילום מסך

אנחל די מריה כבר דיבר לא מעט על התקופה הלא קלה שלו במנצ'סטר יונייטד, אליה הגיע עם ציפיות גבוהות מריאל מדריד והתקשה להשתלב, לפני ששוחרר אחרי שנה אחת בהפסד כספי גדול לפריס סן ז'רמן, שם הארגנטינאי שיקם את הקריירה. כעת אשתו חושפת שוב עד כמה השניים לא נהנו מהתקופה שלהם באנגליה, ועד כמה היא באופן אישי שנאה את מנצ'סטר. "התחננתי בפני אנחל, כל מקום מלבד אנגליה", היא סיפרה בריאיון, "ושנה לאחר מכן היינו במנצ'סטר, איזה חור מסריח...".

כאשר נשאלה מה בדיוק היא לא אהבה בעיר, היו לה לא מעט תלונות. "לא אהבתי שם שום דבר", אמרה, "כל האנשים נראו לי רזים, מסודרים, מוזרים. אתה מסתובב, ואתה לא יודע אם הם יהרגו אותך או לא". כזכור, בזמן ששיחק ביונייטד הבית של די מריה נשדד, המשפחה עברה לבית מלון, ולאחר מכן היא סירבה לחזור לבית, שנמכר. כמו כן אמרה ש"האוכל שם דוחה", וש"הנשים שם משתמשות בהמון מייק אפ, הן נראות כמו בובות, בזמן שאני אוהבת רק ללכת עם קוקו ובלי איפור".

שחקן מנצ'סטר יונייטד, אנחל די מריה. GettyImages
תקופה רעה. די מריה/GettyImages
View this post on Instagram

Hermosa noche blanca ? #whitenight #amigos

A post shared by Jorgelina Cardoso (@jorgelinacardoso26) on

על ההצעה עצמה מהקבוצה אמרה: "אני זוכרת שאנחל הגיע אליי ואמר שקיבל הצעה ממנצ'סטר, שאולי תבטיח יותר את עתידנו. נלחמנו על זה קשה. אמרתי 'לא, אתה יכול להצליח בכל מקום'. הוא ענה לי, 'לא, בואי נלך על זה'. היה הרבה כסף על הפרק. ואחר כך הספרדים קראו לנו 'חמדנים'. והם צדקו. אבל אם אתה עובד בחברה, וחברה מתחרה מציעה לך פי 2 כסף, אתה לוקח את זה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully