וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיסור הלא שגרתי באימוני ליברפול: "אסור להם לשחק ביחד"

אמיל הסקי סיפר: "ברגר ושמיצר היו מדהימים ביחד, כאילו יש להם מוח אחד. דרשנו שהם לא ישחקו באותה קבוצה באימונים"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

ברוח התקופה, בה כולם נהנים להפליג בזכרונות בזמן שהם מחכים שהכדורגל יחזור, אתמול (שלישי) הגיע תורו של אמיל הסקי להיכנס לפרץ נוסטלגיה. חלוץ נבחר אנגליה לשעבר, בן 42 היום, דיבר בין היתר על ליברפול שבמדיה שיחק בשנים 2000-2004 ואיתה זכה בגביע, שני גביעי הליגה, גביע אופ"א והסופר קאפ האירופי.

הסקי החמיא לז'ראר הוייה שעמד על הקווים של ליברפול ואמר: "הוא הקדים את זמנו, הוא היה עושה אז דברים שהיום כולם עושים. בנושאים של תזונה ודיאטה הוא הקדים את כולם, אבל אנחנו - השחקנים - לא היינו שם מבחינה מנטלית בתקופה ההיא. הוא הניח את היסודות בליברפול לשנים קדימה".

ז'ראר הוייה עם אמיל הסקי בימי ליברפול. GettyImages
"הקדים את זמנו". הסקי עם הוייה/GettyImages

הסקי גם סיפר על איסור מעניין באימוני הקבוצה: "פטריק ברגר היה מדהים באימונים וכששמו אותו באותה קבוצה עם ולדימיר שמיצר... כשהיינו משחקים באימונים, דרשנו שהם לא יהיו באותה קבוצה. אתם מכירים את זה שלפעמים נדמה שלשני אנשים יש את אותו מוח והכל זורם להם ביחד בלי מאמץ? ככה זה היה נראה כשהם היו באותה קבוצה באימון".

חלוץ העבר נשאל על השחקנים ששיחק לצדם והשיב על אחד מהם: "ההחתמה שהכי הפתיעה אותי הייתה של יארי ליטמאנן. איזה שחקן... ראיתי אותו משחק במדי אייאקס וברצלונה ואז פתאום התאמנתי איתו. זה היה מדהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully