וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרת צפייה: שחקן מילאן לשעבר נכווה באופן קשה משריפה בביתו

מתיאס קרדאסיו האורוגוואי סיפר על הסיוט: "התנור גרם להכל להתלקח, החלקתי על אלכוהול והרגליים שלי נדלקו". התמונות הקשות בפנים

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

מי אמר שהבידוד בטוח יותר? אחרי מותו הטרגי של שחקן לוקומוטיב מוסקבה, אינוקנטי סמוחבלוב, לפני כשבועיים - אחרי שערך אימון אישי בביתו והתמוטט, כעת הגיע תורו של מתיאס קרדאסיו להיפגע. למזלו זה לא נגמר במוות.

אשתו של קרדאסיו האורוגוואי ניסתה להדליק את אחד התנורים בבית והוא סיפר: "התנור הזה עובד על אלכוהול... אשתי ניסתה להדליק אותו והחולצה שלה נדלקה. פתאום התלקחה אש על הרצפה. הבת דודה שלה הייתה איתנו וניסתה לעזור, אבל המכנסיים שלה נדלקו".

קרדאסיו המשיך לתאר: "התכופפתי וניסיתי לכבות את האש, אבל דרכתי איפה שנשפך אלכוהול והחלקתי. נפלתי על האש וספגתי כוויות קשות ברגליים. למרות הכאבים, המשכתי לכבות את האש לפני שהיא מתפשטת לווילונות ומשם לשאר הדירה. היה לי מזל גדול".

קרדאסיו כבר בן 32 ומשחק היום בדפנסור האורוגוואית, אבל פעם הוא נחשב לאחד משחקני העתיד של הכדורגל במולדתו ושיחק בנבחרת הצעירה עם לואיס סוארס, אדינסון קבאני וגם גארי קגלמאכר.

מילאן רכשה אותו ב-2008 תמורת 2 מיליון יורו והמטרה הייתה שיירש בבוא הזמן את ג'נארו גאטוזו. הוא כבר הוזמן לסגל של הנבחרת הבוגרת, אבל בסופו של דבר איכזב במילאן, שותף בשני משחקים כמחליף ושוחרר. בשנים הבאות שיחק בארגנטינה, יוון, ברזיל, צ'ילה, מקסיקו ואורוגוואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully