וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיעורי איטלקית, לגו ונטפליקס: "מחוסר הבית" כריסטיאן אריקסן על ימי הבידוד

קשר אינטר, שעדיין לא מצא בית מאז המעבר מטוטנהאם, העביר "שבעה שבועות בלי כדור" בבניין של המועדון: "רצתי הלוך-חזור בחניון"

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

כריסטיאן אריקסן, קשרה הדני של אינטר, אפילו לא מצא בית במילאנו מאז המעבר מטוטנהאם בחודש ינואר. שחקן הרכש לקח את הזמן, אלא שאז התפרץ נגיף הקורונה, סגר הוטל על העיר ואריקסן מצא עצמו מעביר את כל התקופה בבניין השייך למועדון. "חשבתי לדבר עם רומלו לוקאקו ואשלי יאנג, אבל יש להם משפחות לדאוג להם, ולישון 14 ימים על הספה של מישהו זה יותר מדי", אמר בריאיון בדנמרק. "בסוף נשארתי במבנה של המועדון, יחד עם שף וחמישה אנשי צוות שבחרו לבודד את עצמם שם כדי לשמור על המשפחות".

כריסטיאן אריקסן שחקן אינטר. AP
הייתה גם היתקלות אחת עם המשטרה. כריסטיאן אריקסן/AP

אז מה עשה אריקסן בתקופה הזו? "לא נגעתי בכדור שבעה שבועות", טען. "זה פרק הזמן הכי ארוך בחיים שלי שאני בלי כדורגל, וזה באמת חסר לי. רצתי בחניון של הבניין וחישבתי שאני יכול לרוץ 35 מטרים - הלוך וחזור. העברתי את הזמן בשיעורי איטלקית, בניית לגו וצפייה בנטפליקס".

הדני גם הצליח להסתבך באחת הנסיעות שלו במילאנו: "המשטרה עצרה אותי לתשאול והייתי צריך להסביר באיטלקית הרצוצה שלי, לאן אני נוסע ולמה אני מחוץ לבית. מעולם לא היה לי כל כך הרבה זמן פנוי, ואפילו לקניות אי אפשר ללכת. כמובן שאי אפשר להתלונן, יש אנשים שסבלו הרבה יותר, אבל זה שונה מהחיים שהכרנו".

על המשך דרכו באינטר, במדיה הספיק לרשום רק ארבע הופעות בליגה ועוד שתיים בליגה האירופית ושתיים בגביע, אמר אריקסן: "נראה שעשיתי את הצעד הנכון, הם מאוד רצו להחתים אותי וזה חשוב לשחקן להרגיש רצוי. הם עשו הכול כדי לצרף אותי. היו אוהדים של טוטנהאם שכעסו כשאמרתי שבאינטר יש לי סיכוי טוב יותר לזכות בתארים, אבל זו האמת. באיטליה יש קבוצות יותר חזקות מטוטנהאם, וכאן הסיכוי גדול יותר. יש שם אנשים שתמיד יכעסו עליי, אבל רוב התגובות היו חיוביות ואהבתי לשחק בקבוצה. קיוויתי להיפרד בנסיבות אחרות, אבל כך מתנהל הכדורגל. נותרו לי משם זיכרונות טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully