וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאן מנחם: "יש רצון מטורף לחזור לשחק, כל המדינה צמאה לכדורגל"

5.5.2020 / 17:42

מגן מכבי חיפה מייחל לחזרת הליגה: "אף פעם לא הייתה לי פגרה כל כך ארוכה". דולב חזיזה נותח בגרמניה: "מקווה לחזור כמה שיותר מהר"

צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: מכבי חיפה חוזרת לאימונים

מכבי חיפה ממשיכה באימוניה והשחקנים מחכים לבשורה על תאריך החזרה של ליגת העל. "הרצון לחזור הוא עצום", אמר המגן סאן מנחם לאתר הרשמי. "אני חושב שזה חשוב לנו ולכל המדינה שמאוד צמאה לכדורגל. אנחנו רוצים לחזור לקהל המטורף שלנו, צריכים אותו ורוצים לחזור כמה שיותר מהר. אנחנו רואים איך המצב מתנהל, הקצב של המגיפה איטי מאוד ואני מקווה שנחזור ויהיה בסדר. גם הפגרה הרגילה היא גג שבועיים, אני לא זוכר את עצמי בפגרה כל כך ארוכה. הרצון לחזור לשחק הוא מטורף".

הקשר דולב חזיזה עבר היום (שלישי) בהצלחה ניתוח לתיקון בקע מפשעתי. חזיזה נותח בבית חולים במינכן שבגרמניה, אצל ד"ר אולריקה מושביק, שנחשבת למומחית בתחום. השחקן יחזור לישראל בימים הקרובים וצפוי לשוב לפעילות בתוך כשלושה שבועות. חזיזה אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני רוצה להודות לאוהדים על התמיכה הגדולה ולמכבי חיפה על הליווי, מקווה לחזור כמה שיותר מהר". הקשר ייכנס לבידוד של שבועיים כמתחייב עם נחיתתו בארץ ויחזור לפעילות הדרגתית רק לאחר מכן.

מי שכשיר כבר במאת האחוזים הוא הבלם רמי גרשון שצפוי לחזור לעניינים אם וכאשר העונה תחודש. גרשון מתאמן מזה זמן רב עם הקבוצה והגביר את הקצב לאחרונה. שובו של גרשון בתוספת החזרה לפעילות של ליו ורז מאיר מביאות לכך שלמרקו בלבול צפויות להיות אלטרנטיבות רבות בהגנה, דבר שהיה חסר מאוד לפני פגרת הקורונה. אגב ליו או מאיר יפתחו בהרכב במקומו של סאן מנחם המורחק אם הליגה תתחדש במשחק הראשון מול הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully