וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ליגת העל יצטרכו לחתום על מסמך בידוד, הקהל לא צפוי לחזור

5.5.2020 / 13:11

במנהלת מאמינים שמשרד הבריאות יקבל את התכנית לחזרת הכדורגל בסוף מאי, כשאחת הדרישות אמורה להיות שהכדורגלנים לא יוכלו לצאת מביתם. הנחת המוצא: לא יהיה ניתן להחזיר אוהדים למגרשים העונה

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: מכבי תל אביב חוזרת להתאמן

עוד צעד בדרך להחזרת ליגות הכדורגל: מסתמן שהשחקנים יצטרכו לחתום על מסמך בו הם מתחייבים להיות בבידוד ביתי בכל תקופת החזרה לאימונים עם מגע מלא והמשחקים. במנהלת הליגות מאמינים כי עוד הערב או לכל המאוחר מחר תתקבל במשרד הבריאות התכנית שהציגה המנהלת לחזרה מלאה ואם אכן יינתן האור הירוק לא מן הנמנע כי אחת הדרישות של משרד הבריאות ביחד עם המנהלת תהיה שהשחקנים לא יוכלו להסתובב בחוץ בתקופת האימונים.

המטרה היא שהשחקנים, בטח בשבועיים הראשונים, יהיו על הקו שבין הבית לבין מתקן האימונים מבלי לבוא במגע לאחר מכן עם אנשים נוספים וגם בתוך הבתים הם יידרשו לשמור מרחק עד כמה שניתן מההורים, במידה שאינם גרים לבד. מה שנותר עדיין פתוח הוא נוהל שחקן שנמצא חולה בקורונה כאשר במנהלת עדיין מתעקשים לא להשבית את כל הקבוצה, אלא רק את השחקן אלא אם שחקנים אחרים מפתחים תסמינים.

אצטדיון בלומפילד. ברני ארדוב
בקרוב יעלו על הדשא? אצטדיון בלומפילד/ברני ארדוב

במנהלת יקיימו החל מהשעה 15.00 דיון בווידאו עם משרד הספורט ומשרד האוצר כדי להציג את הבקשות בנוגע לפיצוי הכספי למועדוני הכדורגל בגין נגיף הקורונה. מאוחר יותר ייפתח הדיון עם משרד הבריאות כדי לסכם את מתווה החזרה. במנהלת אמרו לפני הצהריים כי הם כבר התגברו על שלב הכן או לא ועברו לשלב הכיצד.

יחד עם זה הזכירו גורמים במנהלת שגם גני הילדים היו בתכנית החזרה ללימודים אבל ברגע האחרון, חזרתם בוטלה והוחלט להחזיר את תלמידי התיכונים. בכל מקרה התחושה הכללית היא שיש סיכוי גבוה שביום ראשון העשרה במאי ייפתחו האימונים המלאים עם מגע וב 30 במאי יום שבת ייפתחו משחקי הפלייאוף. בשלב הזה אין הפרדה בין הליגה הלאומית לליגת העל ובמנהלת מדברים על שובן של שתי הליגות במקביל.

בניגוד למה שהתפרש אמש במסיבת העיתונאים של ראש הממשלה, לפיו ניתן יהיה להחזיר קהל תוך כדי הפלייאוף, הלך הרוח במנהלת לאור השיחות עם משרד הבריאות הוא שלפחות עד תום העונה הזו לא ניתן יהיה לקיים משחקים עם קהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully