וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וזי אלטידור מוטרד: נמצאה הוכחה לקיומם של חייזרים, ולאף אחד לא אכפת

הפנטגון התיר לפרסום סרטונים של עב"מים שתועדו על ידי הצבא האמריקני, וחלוץ הנבחרת לא מבין את התגובות הנרפות: "אל תעברו על זה לסדר היום בגלל הקורונה, זה מטורף!"

ככה זה נראה בשידור: המסר מהחייזרים/Southern TV’s 5 o’clock news

בווידאו: "חייזרים" מפריעים לשידור טלוויזיה

ג'וזי אלטידור, חלוץ טורונטו FC ונבחרת ארצות הברית ומי שנודע גם בזכות יחסיו הרומנטיים עם הטניסאית סלואן סטיבנס, מתפלא מהתגובה הנרפית של אמריקה לסרטון שמוכיח, לטענתו, את קיומם של חייזרים.

בשבוע שעבר הועלו לחשבון הטוויטר הרשמי של הפנטגון שלושה סרטונים שהותרו לפרסום שנים אחרי שצולמו. בסרטונים, שצולמו על ידי הצבא האמריקני, נראים עצמים בלתי מזוהים מרחפים באוויר במהירות מסחררת ומשאירים בהלם את הטייסים שמנסים להישאר עם הרדאר עליהם.

הסרטונים, שצולמו ב-2004 ו-2015, כבר הודלפו בעבר לרשת ובכירים בחיל הים האמריקני אישרו שהם אמיתיים ומקוריים. כמובן שהעצמים הבלתי מזוהים הם לא בהכרח חייזרים, אולם אלטידור כבר הגיע למסקנות נחרצות ושיתף בהתלהבות את הסרטונים, כמו גם קישורים עם מידע אחר בנושא.

"זה מטורף לגמרי! אני לא חושב שאנשים מקדישים לזה מספיק מחשבה", אמר אמש (שני) ל-VICE Sports. "ממשלת ארצות הברית פרסמה את החדשות האלה, ולאף אחד לא אכפת. זה רק מראה באיזו תקופה משוגעת אנחנו חיים. ברור שמשהו מרחף שם, אבל בגלל הקורונה אנשים לא מתעניינים. לכן שיתפתי את הסרטונים, בתקווה שלא תאפשרו לקורונה לגרום לזה לעבור לכם מעל הראש".

שחקן נבחרת ארצות הברית ג'וזי אלטידור. AP
זהירות, חייזרים. ג'וזי אלטידור/AP

אלטידור סייג ואמר ש"אני לא בטוח מה רואים שם, אבל יש שם משהו, אחרת הטייסים לא היו מקדישים לזה תשומת לב ולא היו מצלמים את זה. אני מת מפחד פה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully