וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל בכדורגל צפויה לחזור עד סוף מאי

שרת הספורט, מירי רגב, אמרה במסיבת העיתונאים של ראש הממשלה: "עוד הלילה נכין תכנית ונביא אותה לאישור ראש הממשלה". למרות שאיסור ההתקהלות יבוטל, לא ברור האם תותר כניסת אוהדים

צילום מסך

בווידאו: איתמר גרוטו מצהיר - לא רואה את הספורט המקצועני חוזר בחצי השנה הקרובה

אנשי הספורט הישראלי עקבו הערב (שני) בעניין רב אחר מסיבת העיתונאים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בה דיברה גם שרת התרבות והספורט, מירי רגב. על הפרק כמובן עומדת האפשרות להחזיר את ליגות הכדורגל לפעילות. הכותרת היא שליגת העל והליגה הלאומית צפויות להתחדש עד סוף מאי.

רגב דיברה על ליגת הכדורסל ובהמשך תיקנה את עצמה ואמרה שהתכוונה לליגות הכדורגל: "סוכם כי עוד הלילה נקיים דיון על מנת לבחון את החזרת האימונים, לקראת חידוש הליגה עד סוף החודש, וסיומה לא יאוחר ממחצית יולי, כדי להיערך לפתיחת העונה הבאה".

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה מול אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
הכדורגל מתקרב לחזרה/דני מרון

רגב גם אמרה: "הציבור יכול לחזור לפעילות ספורטיבית בכל מקום, ללא הגבלת ריחוק, ההגבלה היחידה שעדיין קיימת היא פעילות בזוגות ואני מקווה שהיא תשתנה בשבוע הקרוב. חדרי כושר חוזרים בשבוע הקרוב, תהיה חזרה מיידית של מועדוני ספורט כגון טניס, אתלטיקה ועוד, חזרה של הספורט הימי וחזרה לפעילות בבריכות".

ראש הממשלה שאמר בין היתר ש"נחזיר בהדרגה את הספורט והתנאי", הצהיר שעד ה-15 ביוני יבוטל האיסור על התקהלות. עדיין לא ברור האם תותר כניסה של עשרות אלפי אוהדים למשחקים והדבר כנראה יתבהר בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully