וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תנסה לסכם עם מאבוקה וסלליך על הישארותם

4.5.2020 / 9:38

לירוקים יש אופציה להאריך את חוזיהם של השניים, שמעוניינים להמשיך, אך המגעים לגבי תנאיהם נדחו בגלל משבר הקורונה. בקבוצה התעודדו מהגעתו של שחר לאימון: "נתן תחושה טובה בימים של אי ודאות"

צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: מכבי חיפה חוזרת להתאמן

ראשי מכבי חיפה ייפגשו עם ארנסט מאבוקה וסינטאיהו סלליך בשבועות הקרובים וזאת בניסיון להגיע להסכמות על הארכת חוזיהם. לשניים יש אופצייה בחוזה המאפשרת לחיפה להשאירם לעונה נוספת, ועל פי התכנון המוקדם במועדון ההחלטה לגביהם כבר היתה צריכה להתקבל בשלב הזה של העונה, אך בשל משבר הקורונה נראה שבחיפה ייפגשו עם השניים, שרוצים מאוד להישאר, כדי לדון על תנאיהם בהתאם להתפתחויות.

גם המאמן מרקו בלבול מסיים את חוזהו בסוף החודש הנוכחי ואם הליגה תשוחק בחודש יוני ותיגרר אף ליולי השחקנים שמסיימים חוזה צפויים להמשיך בכל מקרה עד שהעונה תסתיים או שיוכרז על סיומה.

סינטאיהו סלליך שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
יישארו? סלליך ומאבוקה/קובי אליהו

בקבוצה שיבחו את נשיא המועדון יעקב שחר שבחר להגיע אתמול לכפר גלים כיעד הראשון אליו יצא מאז תחילת ההגבלות. "יענקל'ה לא דיבר איתנו במרוכז", אמר שחקן בקבוצה". אבל התחושה שהוא נמצא היא תחושה טובה בימים כאלה של אי ודאות".

עוזר המאמן פול גרובס ומאמן הכושר נייל קלארק נחתו אמש בארץ, ולמרות הבקשה שיעבירו את הבידוד בביתם, לאחר שיח עם משרדי הממשלה הוחלט שהשניים ישהו בשבועיים הקרובים במלונית בידוד בים המלח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully