וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא סגורים על הבידוד: המחלוקת העכשווית לגבי חידוש ליגת העל

3.5.2020 / 23:20

משרד הבריאות רוצה שהכדורגלנים יכנסו לבידוד של שבועיים החל מ-17 במאי, במנהלת הציעו בידוד של שבוע ותחילת אימונים מלאים באותו תאריך, לקראת חידוש הליגה ב-31 במאי. ההחלטה בשני, האם תהיה המלצה לסגור את העונה?

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: אימון החזרה של מכבי תל אביב

מרתון של שיחות הערב (ראשון) בין ראשי מנהלת הליגות לכדורגל, משרד הבריאות, משרד הספורט ומשרד האוצר. הגופים דנו לאורך השעות האחרונות במציאת נוסחה להחזרת הליגות לפעילות, ובשלב הזה המחלוקת היא כזאת:

משרד הבריאות רוצה שהכדורגלנים יכנסו לבידוד ב-17 במאי, לתקופה של שבועיים. בסיום התקופה הם יוכלו להתאמן עם מגע מלא וללא הגבלה עד ה-21 ביוני, כאשר זה יהיה למעשה התאריך בו הליגות יוכלו לחזור לפעילות.

במנהלת מסרבים לכך, בטענה שאי אפשר לחדש את הליגות בתאריך כל כך מאוחר בגלל החום של יולי-אוגוסט וכי הדבר יפגע בהכנות לעונה הבאה. המנהלת מציעה להכניס ממחר את השחקנים לבידוד מקוצר של שבוע בלבד, שבסיומו יוכלו הקבוצות לחזור לאימונים מלאים ב-11 במאי ואז ניתן יהיה לחזור לשחק ולמעשה להתחיל את הפלייאוף ב-31 במאי.

שחקני מכבי תל אביב עם שחקני בית"ר ירושלים. דני מרון
בידוד של שבועיים או שבוע? שחקני בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב/דני מרון

מחר בכל מקרה תתקבל החלטה, ואז המנהלת צפויה לתת את המלצתה. אם משרד הבריאות לא ישנה את גישתו, ההמלצה תהיה לסגור את העונה הנוכחית, כפי שעשו למשל בצרפת והולנד, ולהתחיל בהכנות לעונה הבאה. נזכיר כי ההחלטה הסופית שייכת להתאחדות לכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully