וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזרים של הפועל חיפה מסרבים למתווה ומוכנים לקצץ עד 30 אחוז מהשכר

3.5.2020 / 10:49

הזרים ממשיכים להתאמן במסגרת הקבוצתית, אבל עשויים לדרוש חוזה לעונה הבאה בתמורה לקיצוץ. תגובת המועדון: "בטוחים שנגיע איתם לסיכום"

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: מכבי תל אביב חוזרת לאימונים

מסתבר שלא כולם קיבלו את מתווה הקיצוץ שנחתם בין בעלי הפועל חיפה יואב כץ לשחקנים. אחרי הבעיות שצצו במו"מ עם גידי קאניוק, לוואלה! ספורט נודע שגם מרבית הזרים לא מסכימים למתווה ודורשים קיצוץ במתכונת שונה. ההסכם שנחתם כולל קיצוץ של 50 אחוז בשכר, אולם הזרים מוכנים לקזז 30 אחוז לכל היותר, וחלקם אף מבקש להתנות זאת בחתימה על חוזה חדש גם לעונה הבאה.

רובם מתעקשים שזהו לא תנאי הכרחי מבחינתם, ממשיכים להופיע כרגיל לאימונים ואין להם לנהוג אחרת, בניגוד לגידי קאניוק. הם גם לא יכולים לצאת לחל"ת ולא זכאים לפיצוי מהמדינה. יחד עם זאת, אם המועדון לא יגיע להסכם איתם, הוא ייאלץ לשלם להם משכורת מלאה. רשימת הזרים של הקבוצה כוללת את קווין טאפוקו, יקוב סילבסטר, ניקולה גולאן, יסמין בוריץ' ופרנסיסקו ג'וניור.

מהפועל חיפה נמסר בתגובה: "המועדון לא מנהל מו"מ עם שחקנים על גבי התקשורת. אנו בטוחים שנגיע לסיכום כספי עם הזרים כפי שהגענו עם השחקנים הישראלים".

שחקני הפועל חיפה, עדן בן בסט, מיקי סירושטיין, פרנסיסקו ג'וניור, מהראן לאלה, קווין טאפוקו. דני מרון
מחלוקת בין הזרים לישראל? טאפוקו ופרנסיסקו ג'וניור עם בן בסט, סירושטיין ולאלה/דני מרון

שחקן נוסף שלא מסכים למתווה ועדיין לא חזר לפעילות הוא גידי קאניוק. שחקנים בקבוצה אמרו שהקשר מעוניין לחתום בחו"ל ולכן לא מוכן להיות כבול תחת חוזה. בצוות המקצועי ובקרב השחקנים מנסים לתווך בעניינו של קאניוק ולמצוא פשרה שעשויה לאפשר לו לעזוב תוך כדי הפלייאוף אם ימצא קבוצה מחוץ לישראל. במקביל יוצע לקאניוק חוזה חדש לעונה הבאה בתקווה שיוותר על השאיפה לחזור לחו"ל.

אנשי הצוות המקצועי של הקבוצה, כולל המאמן חיים סילבס, יסיימו את העונה בקבוצה למרות שחוזיהם מסתיימים בחודש הקרוב. המאמן שצפוי להמשיך בעונה הבאה עדיין לא חתם על חוזה חדש, אולם ימשיך בתנאים הנוכחיים עד שהליגה תסתיים - על המגרש או מחוצה לו - בהתאם למתווה הקיצוץ. "ממשיכים באותם תנאים גם אם הליגה תיגרר ליוני או ליולי", הסביר גורם המעורה בפרטים. "בכל מקרה גם לסילבס וגם ליואב כץ ברור שהם ממשיכים יחד גם בעונה הבאה".

עוד בוואלה!

הפועל חיפה חזרה להתאמן, גידי קאניוק נעדר

לכתבה המלאה
חיים סילבס מאמן הפועל חיפה עם דור מלול. קובי אליהו
סיכוי טוב שיישאר גם בעונה הבאה. סילבס/קובי אליהו

גם השחקנים שמסיימים חוזה יגמרו את העונה בקבוצה. על פי מתווה ההסכם עם כץ, הבעלים מתחייב לשלם לשחקנים על 35 ימי עבודה נוספים אחרי מאי, כך שגם השחקנים שמסיימים חוזה ביוני יישארו בקבוצה. "יש הבנה של כל הצדדים שממשיכים", אמר שחקן בכיר בקבוצה. "היה חשוב לנו לעגן את נושא השכר בחודש שאחרי תום החוזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully