וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: לחץ על אסי רחמים להישאר. השחקנים רוצים תמורה לקיצוץ

3.5.2020 / 7:01

המנכ"ל נחוש לעזוב בקיץ, אבל ניסיונות השכנוע נמשכים: "הוא נותן שקט בתקופה הקשה הזו". השחקנים יבקשו שחרור ללא תמורה או תמורת סכום נמוך כתנאי לקיצוץ בעונה הבאה: "זו לא בקשה גדולה"

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: מכבי תל אביב חוזרת לאימונים

לחץ גדול בהפועל באר שבע ובסביבת המועדון על המנכ"ל אסי רחמים לא לעזוב את תפקידו בתום העונה. הנאמן עורך הדין יצחק יונגר רוצה מאוד את רחמים במערכת כל זמן שהקבוצה לא תעבור לידיים אחרות וגם ראש העיר רוביק דנילוביץ' ביקש מהמנכ"ל המסור להישאר בתפקיד, אבל בשלב הזה נראה כי רחמים נחוש לסייע בכל מה שנדרש רק עד הקיץ, ולאחר מכן להמשיך למחוזות אחרים. "עוברת על המועדון תקופה קשה מאוד. אסי נותן לנו הרבה שקט וביטחון, הנוכחות שלו מאוד חשובה לכולם", אמרו בסוף השבוע מספר שחקנים שמייחלים לכך שרחמים לא יעזוב.

בסביבת הפועל באר שבע מעריכים כי דנילוביץ' מייעד לרחמים תפקיד ניהולי באחד האגפים בעירייה, אבל כאמור ראש העיר בעצמו לוחץ לכך שרחמים ימשיך בהפועל באר שבע, משום שהוא מבין את החשיבות של המועדון לעיר.

מנכ"ל הפועל באר שבע אסי רחמים. לירון מולדובן
השחקנים נהנים מהנוכחות שלו. אסי רחמים/לירון מולדובן

בהפועל באר שבע ימשיכו השבוע בשיחות עם שחקנים על קיצוץ בחוזים לעונה הבאה. יונגר כבר החל בסבב הפגישות עם חלק מהשחקנים ביום חמישי שעבר. שחקנים בקבוצה, שכבר הבינו מחבריהם שהבקשה לקיצוץ היא חד משמעית וכשנראה כי אפילו אוהדי הקבוצה תומכים בה, יבקשו כתנאי נגדי לקיצוץ, שחרור ללא תמורה או תמורת סכום נמוך, אם יקבלו בהמשך החוזה שלהם הצעות גבוהות יותר מקבוצות אחרות.

חלק מהשחקנים רוצה לקבל דבר מה בתמורה לקיצוץ, ולדעתם זה יהיה יותר מהוגן שאם תהיה להם הצעה מקבוצה אחרת, בארץ או בחו"ל, בשכר גבוה יותר, הפועל באר שבע לא תעמוד בדרכם, תשחרר אותם לדרכם ועל הדרך תשתחרר מחוזיהם. "אם כבר מקצצים בצורה כואבת, לפחות שיהיה משהו בתמורה", אמר אמש אחד משחקני הקבוצה. "זו לא בקשה גדולה מדי להשתחרר מהחוזה במידה שיהיו הצעות טובות יותר. זה בדיוק מה שהיה עם האסלביינק ואין סיבה ששחקנים אחרים לא יקבלו את זה. מבינים לגמרי שצריך לקצץ, אבל צריכים גם להבין מהצד השני שאם שחקן יכול לקבל סכומים גבוהים יותר במקום אחר, הוא יוכל לצאת לדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully