וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונגר: "לא נלחם באיש". שחקנים בהפועל באר שבע: "חתמנו מול אלונה"

1.5.2020 / 8:19

מתיחות גדולה בבירת הנגב, שחקנים אמרו: "שברקת תעמוד בחוזים שחתמה". אבוקסיס ביקש להשאיר את ויטור, ז'וזואה ואקולטסה

צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: מכבי חיפה מתאמנת

נאמן הפועל באר שבע, עורך הדין יצחק יונגר, ימשיך בתחילת השבוע הבא בשיחות עם שחקני הקבוצה כדי לנסות ולהגיע לסיכומים כספיים מקוצצים לעונה הבאה. בשיחות שערך יונגר אתמול במתקן האימונים של הפועל באר שבע, הוא לקח בחשבון את האפשרות שהמשחקים בעונה הבאה ישוחקו עם קהל, אבל גם צייר בפני השחקנים תסריט לפיו הפועל באר שבע לא תוכל למכור מנויים וכרטיסים לעונה הבאה ואז דיבר על קיצוץ יותר נרחב בגובה של 50 אחוז. יונגר ערך עם כל שחקן שיחה ארוכה וניסה להסביר כי לא מדובר בגחמה אישית שלו ולא בקיצוץ שרירותי, אלא במה שהוא יכול לעמוד בו כדי להעביר תקציב מאוזן.

"אנחנו רוצים שהפועל באר שבע תהיה קבוצה טובה וחזקה בעונה הבאה ויש לקבוצה היום סגל שחקנים טוב, אבל כדי שרוב הסגל הזה יישאר אנחנו צריכים שהשחקנים יקצצו אחרת לא יהיה לנו שום סיכוי להעביר את התקציב הזה", אמר אמש יונגר, "אני לא מרגיש שאני במאבק עם השחקנים ולא נלחם עם איש. אני מנסה לבנות קבוצה עם תקציב מאוזן תחת המגבלות שיהיו בעונה הבאה. אלונה ברקת הבטיחה שתעביר סכום מכובד מאוד שבעלים מעמיד לקבוצה בליגת העל ואנחנו צריכים לקבל כספים על שחקנים שנמכרו, אבל ברור שתהיה ירידה משמעותית בהכנסות בעונה הבאה ואנחנו חייבים לקצץ אחרת לא נוכל להתחיל".

יונגר טען אמש כי כל השחקנים עימם שוחח, לא נתנו לו להרגיש שהם לא רוצים לקצץ, אלא ביקשו זמן לחשוב על הבקשה והוא מקווה שהם ישובו בימים הקרובים עם הסכמה. "הקיצוץ הוא לא אחיד, אלא אישי, אבל אין הבדל גדול באחוזים שלו. זה לא ששחקן אחד יקצץ 50 אחוז והאחר 30 אחוז. ברור שמי שמרוויח יותר יקצץ יותר, אבל ההפרשים לא יהיו כאלה גדולים". הנאמן טען עוד כי אין לו ספק שפיפ"א ואופ"א ילכו עם המועדונים בעקבות משבר הקורונה וכי מי שלא יסכים על קיצוץ מסודר, עלול למצוא את עצמו בתביעות נגד המועדון בהמשך, אותן הוא מעריך שהמוסדות המשפטיים יידחו.

מיגל ויטור הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
יסכים להישאר במצב הנוכחי? ויטור/אדריאן הרבשטיין

בכל מקרה, למעט נייג'ל האסלביינק שסיים את דרכו במועדון, המאמן יוסי אבוקסיס ביקש מיונגר ומהמנכ"ל אסי רחמים למצוא את הדרך כדי להשאיר לעונה הבאה את ז'וזואה, אלטון אקולטסה ומיגל ויטור. לכל אחד מהם סטטוס שונה. לויטור חוזה גבוה מאוד והוא יצטרך לקצץ. מול הקבוצה של אקולטסה צריך להתנהל כדי לרכוש את כרטיסו או להגיע לסיכום אחר ומול ז'וסווה צריך לחתום על חוזה חדש ומקוצץ.

"עדיף לשחקנים להגיע עכשיו להסכם כי בהמשך לא בטוח שהמועדון יוכל לשלם גם את מה שהוא מציע כעת", אמרו אמש בהפועל באר שבע. השחקנים מנגד מבינים שהם צריכים לקצץ, אבל לא מוכנים ל-50 אחוז כפי שהסכימו כעת. "ספק אם מישהו יסכים עכשיו לחתום על קיצוץ כזה גדול", העריך אמש שחקן במועדון. "גם כך מדברים על 50 אחוז קיצוץ מהנטו, אז מה יש לרוץ עכשיו ולהתחייב? חתמנו על חוזים מול אלונה ברקת ואנחנו מצפים שהיא תעמוד לפחות בחלק מהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully