וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הנבחרות הצעירות חוזרות להתאמן, הקבוצות ממשיכות בחל"ת

נבחרות העתודה והנוער מחדשות פעילות בהתאם להנחיות, בעוד ראשי הקבוצות בליגות הבכירות הבהירו כי לא יחזרו עד שתתקבל החלטה לגבי העונה הנוכחית

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: הספורטאים הישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד

נבחרות העתודה והנוער של ישראל יחדשו מחר (ראשון) את האימונים בהדר יוסף, בהתאם להנחיות והמגבלות שקבעו משרדי הבריאות והספורט.

לפני כשבוע קבע האיגוד האירופי כי אליפויות אירופה עד גיל 20 ועד גיל 18, שהיו אמורות להתקיים במהלך הקיץ - נדחו בגלל משבר הקורונה וייערכו בינואר 2021. שתי הנבחרות הצעירות של ישראל ישתתפו במשחקים, והמטרה היא להחזיר את הפעילות שלהן לשגרה. באימונים יוכלו להשתתף גם הליגיונרים של העתודה - דניאל מוסינדי ויונתן דיין (המשחקים בגרמניה) ויואב למברוזו (שישחק בעונה הבאה בלימוז' הצרפתית).

בהמשך יוחלט מתי תחודש פעילות הנבחרת הלאומית, שכן ההתאחדות האירופית ביטלה את משחקי הפלייאוף במוקדמות אליפות העולם שתוכננו תחילה להיערך באפריל, נדחו לחודש יוני ולמעשה בוטלו סופית. המשימה הבאה של הנבחרת תהיה מוקדמות אליפות אירופה 2022, ובחודש הבא מתוכננת להתבצע ההגרלה ויפורסמו לוחות הזמנים של המשחקים.

דניאל מוסינדי שחקן נבחרת ישראל בכדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
יתאמן עם נבחרת העתודה. דניאל מוסינדי/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

במקביל, הבהירו ראשי קבוצות הבוגרים והבוגרות - בליגת העל, לאומית ונשים, כי גם לאחר קבלת האישור של משרדי הבריאות והספורט על אפשרות חזרה לאימונים במתכונת מוגבלת, שכל עוד אין החלטות לגבי המשך/אי המשך הליגות בעונה זו, הן לא שבות לאימונים וממשיכות במתכונת החל"ת. כמו כן, ישנן ערים רבות שטרם פתחו אולמות ומתקני ספורט, כך שפעילות עדיין לא מתאפשרת גם תחת המגבלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully