וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חידוש הבונדסליגה בסכנה? שלושה מקרי קורונה חדשים בקלן

מכה לתוכנית החזרה של חלוצת הליגות הבכירות: בבדיקות שנערכו באימון התגלו שלושה חולים ללא סימפטומים, כולל שני שחקנים ופיזיותרפיסט. הממשלה תאשר בכל זאת חזרה למגרשים בשבוע הבא?

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

מכה לתוכנית החזרה של הבונדסליגה: שני שחקני קלן ופיזיותרפיסט הקבוצה אובחנו הערב (שישי) עם קורונה, אחרי שנערכו בדיקות לכלל השחקנים ואנשי הקבוצה באימון.

זהותם של השחקנים לא נחשפה, אולם בכל מקרה ברור שמדובר בחדשות רעות עבור חובבי הכדורגל: הבונדסליגה אמורה היתה להיות חלוצת הליגות הבכירות ותכננה לחדש את העונה ללא קהל כבר ב-9 במאי בשבוע הבא, בכפוף לאישור הממשלה.

שחקני קלן. GettyImages
העונה תחודש בשבוע הבא? ספק גדול. שחקני קלן/GettyImages

ההידבקות של שחקני קלן משנה עלולה לגרום לאפקט דומינו: על פי התקשורת הגרמנית, אימוני הקבוצה עשויים להיות מושבתים מחדש, וייתכן שכדי לנקוט במשנה זהירות האימונים יופסקו בכלל הקבוצות. עניין לא פחות מטריד הוא העובדה שהשלושה לא הראו סימפטומים לקורונה, מה שמגדיל את החשש שישנם חולים נוספים בין הקבוצות.

רק בשבוע שעברה הודיעה ההתאחדות הגרמנית על ההחלטה לחדש את שתי הליגות הבכירות ב-9 במאי, אחרי הסכמה כוללת מצד הקבוצות ובדיקת היתכנות לוגיסטית. מנכ"ל ההתאחדות כריסטיאן סייפרט אמר ש"העובדה שאנו בכלל יכולים לחשוב על חידוש המשחקים, מדגישה את העבודה הטובה של הרשויות בגרמניה".

כעת, כך נראה, גוברים הסיכויים שהתוכנית לא תיושם, אולם לא פחות מעניין תהיה התגובה של שאר הליגות הבכירות- שנשאו עיניים לעבר הבונדסליגה - הליגה שהחזירה את הקבוצות הכי מהר לאימונים ושתכננה לחזור ראשונה למגרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully