וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי תל אביב בעקבות הגארד האמריקאי נייג'ל וויליאמס-גוס

30.4.2020 / 19:32

בסרביה טוענים כי הצהובים יצרו קשר עם שחקן יוטה ג'אז (25, 1.88 מ'), כשגם קבוצתו הקודמת אולימפיאקוס מעוניינת להחזירו. אלייז'ה בריאנט: "המטרה שלי תמיד הייתה להגיע ל-NBA"

חשבון הטוויטר של מכבי תל אביב בכדורסל

בווידאו: שיחת שחקני מכבי תל אביב בכדורסל בזום

על פי דיווחים בתקשורת הסרבית, מכבי תל אביב ואולימפיאקוס יצרו קשר עם נייג'ל וויליאמס-גוס, שחקנה של יוטה ג'אז מה-NBA, בנוגע לעונה הבאה. הגארד האמריקאי ששיחק בפרטיזן בלגרד וכבר בילה קדנציה אחת באולימפיאקוס, נמצא ככל הנראה בימיו האחרונים ביוטה וצפוי לחזור לאירופה אחרי שהעביר את רוב העונה הזו בליגת הפיתוח.

וויליאמס-גוס בן ה-25 (1.88 מ'), בוגר מכללות וושינגטון וגונזאגה, נבחר בדראפט 2017 על ידי יוטה במקום ה-55. בעונת 2017/18 רשם 10 משחקים במדי פרטיזן בלגרד עם 17 נקודות בממוצע למשחק ונבחר ל-MVP בגמר הגביע הסרבי, ועונה לאחר מכן קלע 9.2 נקודות בממוצע ב-30 משחקים באולימפיאקוס. העונה, בתשעה משחקים ביוטה, קלע 0.4 נקודות בממוצע ומסר 0.6 אסיסטים ב-3.1 דקות.

יש לציין כי במכבי תל אביב מכחישים בשלב זה כי החלו לעבוד על ההכנות לקראת העונה הבאה.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב מול נייג'ל וויליאמס גוס שחקן אולימפיאקוס. דני מרון
ישחקו יחד? נייג'ל וויליאמס-גוס מול סקוטי ווילבקין בעונה שעברה/דני מרון

אלייז'ה בריאנט, שנמצא בביתו באטלנטה, התראיין בארה"ב וסיפר כי הוא מוכן לרגע החזרה של היורוליג, לאור הדיווחים על אפשרות שזה יקרה ב-24 במאי. שחקן מכבי תל אביב נשאל לגבי עתידו, לאור הדיווחים כי יש התעניינות מניו אורלינס, ואמר: "נראה מה יקרה. קודם כל צריך לדאוג לביטחון של כולם, נכון? המטרה שלי תמיד הייתה להגיע ל-NBA".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully