וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: התעניינות גוברת באיביץ', סיכוי קלוש שימשיך לעונה שלישית

30.4.2020 / 8:00

המאמן המצליח מעורר עניין רב בגרמניה, בלגיה, יוון וטורקיה וצפוי לממש את אופציית היציאה שבחוזהו, שיסתיים ב-31 במאי. אחת המטרות: להשתדרג כלכלית אחרי החוזה הנמוך יחסית שקיבל מגולדהאר

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: מכבי תל אביב ואיביץ' חוזרים לאימונים

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' צפוי לעזוב את המועדון בתום העונה ולא להמשיך לעונה שלישית. על פי ההסכם בין מכבי תל אביב למאמן הסרבי, לשני הצדדים יש אופציה להיפרד בתום העונה השנייה כשהחוזה של איביץ' יסתיים ב-31 במאי.

המאמן שהוביל את מכבי תל אביב לאליפות היסטורית בעונה שעברה עם פער של 31 נקודות מהמקום השני, זוכה להתעניינות גוברת מצד מועדונים בחו"ל שדווקא על רקע משבר הקורונה מחפשים כוחות חדשים בשוק המאמנים ובמחירים סבירים. איביץ' היה בעונה שעברה המאמן הכי זול בתקופת המאמנים הזרים של מכבי תל אביב עם שכר בגובה של 350 אלף דולר. העונה זכה לשדרוג אחרי האליפות בעונה שעברה, אבל עדיין חוזהו נמוך ביחס למאמנים זרים אחרים שעבדו בתקופת ג'ורדי קרויף.

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בנעליים של סוזה, גרסיה ופטר בוס. איביץ'/ברני ארדוב

ההתעניינות הגוברת באיביץ' מגיעה מכמה ליגות וביניהן מגרמניה, בלגיה, יוון וטורקיה. מרבית המאמנים שעבדו במכבי תל אביב בשנים האחרונות הצליחו להתקדם למועדונים נחשבים יותר וגם איביץ' צפוי לעשות את אותו המסלול כאשר נראה שבתום העונה הזו, מתי שהיא תסתיים, הוא צפוי לעשות את הדרך למועדון אחר.

כזכור, איביץ' היה המאמן הראשון בעידן הזרים של מיטש גולדהאר שהמשיך לעונה שנייה בקרית שלום. בין אם יזכה באליפות רשמית העונה ובין אם הליגה תסתיים ללא אלופה רשמית, הוא יוכל להציג גם את העונה הזו ככזו בה סיים את הליגה הסדירה במקום הראשון ללא הפסד ועם שיא של אי ספיגה למן פתיחת העונה שספק אם ישבר בעתיד הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully