וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגובה לבריחת הכישרונות: ה-NCAA תאפשר הכנסות צדדיות לספורטאים

היסטוריה בספורט האמריקני: על רקע הבחירה של פרוספקטים בכירים רבים לדלג על הקולג'ים, התאחדות המכללות הודיעה על הטבת תנאים לספורטאים

צילום מסך

בווידאו: כך שחקני ה-NBA מעבירים את הזמן בבידוד

היסטוריה בספורט האמריקאי: התאחדות ספורט הקולג'ים, ה-NCAA, הודיעה על שורה של שינויים בחוקים, שבין היתר יאפשרו לספורטאים להרוויח סכומי כסף מעיסוקים חיצוניים באמצעות צד שלישי, למשל מחוזי פרסום או רשתות חברתיות.

לצד הטבת התנאים לספורטאים, תשנה ה-NCAA את שמה ואת הלוגו שלה, בניסיון למתג את עצמה מחדש אחרי שאיבדה מיוקרתה בשנים האחרונות. מדובר בתקדים היסטורי בספורט המכללות, שהיה ידוע במשך שנים כתעשייה כמעט נצלנית שבה הספורטאים לא היו יכולים להרוויח כסף, למרות שבמקרים רבים היו שווים סכומי עתק.

ג'יימס וייזמן, מכללת ממפיס. AP
הסוף לתעשיית הניצול? ג'יימס וייזמן, אחד הכישרונות המובילים של דראפט 2020/AP

האיסורים הכלכליים הגורפים גרמו בעיקר לכדורסל המכללות נזקים רבים, ובשנים האחרונות יותר ויותר שחקנים בחרו שלא לעבור דרך הקולג'ים לפני שעברו ל-NBA.

המגמה הגיעה לשיאה בשבועות האחרונים, כשכמה מהתיכוניסטים המוכשרים ביותר בארצות הברית בחרו לחתום בקבוצות מליגת הפיתוח של ה-NBA על פני מעבר לקולג'. הבולט שבהם הוא ג'יילן גרין, אולי התיכוניסט הכי מוכשר בשנתון שלו, שישחק בעונה הבאה בג'י ליג בקבוצה שתיבנה במיוחד עבורו ותכין אותו לדראפט 2021.

  • עוד באותו נושא:
  • NCAA
  • NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully