וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט "פועלת כאילו העונה נגמרה" - ומתכננת איך לחזור לפסגה

סטיב קר הודה ש"זה מרגיש כמו סוף העונה", מה שמאפשר לווריירס להתכונן ל-2020/21. בארה"ב העלו ספקולציה: דריימונד גרין תמורת רודי גובר

צילום מסך

בווידאו: כך מעבירים שחקני ה-NBA את הבידוד

משבר הקורונה רק הפך את העונה של גולדן סטייט למוזרה עוד יותר. מי שהיתה הקבוצה הטובה והמאיימת בליגה החזיקה, לפתע, במאזן הגרוע ביותר מבין 30 הקבוצות, עם מבול פציעות וסגל שהורכב, ברובו, משחקנים אלמוניים למדי. אם כך, אין זה מפתיע שבווריירס כבר מרגישים שעונת 2019/20 הסתיימה, אף שלא הוחלט כך באופן רשמי.

"זה מרגיש כמו סוף העונה", הודה סטיב קר. "צוות האימון כבר החל בהערכות השחקנים שלו והתכניות לעונה הבאה. אין ספק שאנחנו פועלים במוד קיץ כרגע. השהיית העונה הגיעה בעיתוי מעניין, זה מאוד משתנה בהתאם לאיפה אתה מדורג. דיברתי עם כמה מאמנים של קבוצות שנלחמות על הפלייאוף, הם מנסים להישאר בקשר עם השחקנים ולערוך אימונים בזום. עבורנו זה שונה, כי אנחנו לא בתמונה. זה מרגיש כמו סוף העונה עבורנו. אנחנו עדיין לא יודעים שום דבר רשמי, ואולי בליגה כן יבקשו שנחזור לכמה משחקים, אבל כולנו מניחים שזה פחות או יותר נגמר. לא נהיה מעורבים עוד הרבה".

מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר. AP
לא צופה חזרה לפרקט העונה - לפחות לא מבחינת הקבוצה שלו. קר/AP

גם ברחבי הליגה יודעים שגולדן סטייט כבר החלה לפעול לקראת העונה הבאה, בניסיון לשוב לפסגה. "הם לא יהיו טובים כמו הלייקרס או הקליפרס בשנים הקרובות, זה לא ריאלי שהם יהיו מועמדים לאליפות, אבל הם יהיו אחת הקבוצות הטובות במערב", חרץ מנהל של קבוצה במערב בהתייחסו לווריירס של עונת 2020/21.

"בתיאוריה", נכתב ב"בליצ'ר ריפורט", "הנפילה העונה יכולה לספק הזדמנות נדירה לקבוצה שעדיין רוצה להתחרות על האליפות לצרף כוכב צעיר בפוטנציה, שיעזור לה לבנות מחדש". עם זאת, באותה כתבה צוטט מנהל של קבוצה במזרח, שטען כי "אין שחקן שובר-שוויון בדראפט הזה. אף אחד מהשחקנים שם לא שלם. באמת אפשר לשחק עם אנתוני אדוארס, סטפן קרי וקליי תומפסון ביחד? ואם כן - כמה זה כבר משפר את גולדן סטייט?"

שחקן גולדן סטייט דריימונד גרין. רויטרס
הדעות חלוקות. גרין/רויטרס

על פי הערכות בארצות הברית, הווריירס אמנם ינסו לבנות מחדש - אבל לא על חשבון הבסיס, שמורכב מקרי, תומפסון, דריימונד גרין ואנדרו וויגינס. כל זה עשוי להשתנות, כך נכתב, אם יוטה תבחר לשלוח את רודי גובר בטרייד בשל המתיחות עם דונובן מיטשל: "טרייד של גובר עבור גרין מתאים בתקרת השכר. הג'אז יקבלו את שחקן ההגנה של העונה לשעבר, והווריירס יקבלו שחקן צעיר יותר. מספר מנהלים חושבים שלהעביר את גרין בטרייד זה משהו שגולדן סטייט לפחות צריכה לשקול".

אחד המנהלים המדוברים צוטט כאומר: "דריימונד בן 30, הוא הולך לקבל חוזה ענק והפה שלו הולך להמשיך לזוז". אחר טען כי הווריירס יוכלו לקבל בחירת לוטרי על גרין אם ירצו, ושלישי גרס: "הטריק של דריימונד גרין נגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully