וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרגדיה של סבסטיאן טלפייר: גם אחיו וגם אמו מתו מקורונה

חייו הטראגיים של הכדורסלן נמשכים, אחרי שאיבד שני בני משפחה קרובים בגלל הנגיף. על טלפייר, השחקן המבטיח שכונה "לברון החדש", נגזרו בעבר 3.5 שנות מאסר

טריילר של הסרט התיעודי "דרך האש" על סבסטיאן טלפייר/טריילר

בווידאו: הטריילר לסרט הדוקומנטרי על סבסטיאן טלפייר

סבסטיאן טלפייר, כדורסלן ה-NBA לשעבר, חווה טראמה נוספת בחייו הסוערים, אחרי שגם אמו וגם אחיו מתו אחרי שחלו בקורונה. הלילה מתה אריקה טלפייר, 64, אמו של הכדורסלן שבעבר נחשב לאחד השחקנים המבטיחים בארה"ב בזכות ביצועיו בתיכונים. בחודש שעבר מת אחיו הגדול של טלפייר, דן.

סבסטיאן טלפייר. GettyImages
ממשיך בטלטלות. טלפייר/GettyImages
שער ספורטס אילוסטרייטד עם סבסטיאן טלפייר, לברון ג'יימס. סריקה של שער המגזין, צילום מסך
היה אחד הכישרונות המבטיחים. טלפייר לצד לברון/צילום מסך, סריקה של שער המגזין

סבסטיאן טלפייר, 34, בן דודו של סטפון מארבורי, היה הגארד הראשון שהצליח לעשות את הקפיצה מהתיכונים היישר ל-NBA, כשנבחר במקום ה-13 בדראפט 2004 על ידי פורטלנד. הוא שיחק 10 עונות בליגה, עד שעבר לסין.

הוא התפרסם בעיקר בזכות הסרט הדוקומנטרי שנעשה עליו, "דרך האש", ובהמשך כי הואשם במספר עבירות קשות ונכנס לכלא. באפריל 2019 הוא נתפס בברוקלין עם נשק, באוגוסט נגזרו עליו שלוש שנים וחצי בכלא על מעורבות, אבל על פי דיווחים בארה"ב, הוא שוחרר בערבות של חצי מיליון דולר ונותר במעצר בית.

סבסטיאן טלפייר, מהשער של ספורטס אילוסטרייטד לשערי בית הסוהר: כך "לברון החדש" הפך לטרגדיה

* עוד ב-NBA: שאקיל אוניל הודיע שהוא יממן את ההלוויה של דקסטר רנץ בן ה-18, שנהרג בשוגג בתקרית ירי באורלנדו. רנץ, ספורטאי מבטיח שאמור היה לשחק בקבוצת הפוטבול של מכללת לואיוויל, היה קורבן לניסיון רצח, כשנורה על ידי רכב נוסע בעת שנסע לבקר את סבתו. שאקיל ראה את הדיווחים שאמו לא יכולה לשלם על ההלוויה, והתנדב לממנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully