וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הספורט באיטליה פסימי, יובנטוס ולאציו ייפגשו למשחק אליפות?

למרות הצהרות ראש הממשלה, הדרך לשובה של הסריה A עוד ארוכה. נשיא לאציו הביע את הסכמתו למשחק מכריע בין המוליכה לדולקת בעקבותיה אם העונה לא תחודש

רויטרס

בווידאו: זלאטן מתאמן במדי האמרבי

האם התקוות לשובה של הסריה A היו מוקדמות? אחרי שאמש (ראשון) הכריז ראש ממשלת איטליה שהקבוצות יוכלו לחזור לאימונים בבודדים בעוד שבוע, ולאימונים קבוצתיים בעוד שלושה שבועות, בתקווה להחזיר את משחקי הליגה כבר בתחילת יוני, שר הספורט האיטלקי, וינצ'נזו ספאדפורה, צינן הבוקר את הרוחות והביע פסימיות לגבי יישום התכנית.

"נחזור לאימונים קבוצתיים ב-18 במאי רק אם התנאים הבריאותיים והבטיחותיים יהיה נאותים בשבועות הקרובים", הצהיר ספאדפורה. "אני לא רוצה לפגוע בקצב חזרת המדינה לשגרה או להאט את תהליך חזרת הכדורגל, אבל נצטרך להקפיד בחומרה על ההנחיות של משרד הבריאות כדי להגן על ביטחון הספורטאים".

"התאחדות הכדורגל האיטלקית הציגה את התכנית שלה אתמול", הסביר השר. "והוועדה הרפואית בחנה אותה ומצאה כמה תיקונים שנדרשים בה. רק מהרגע שבו התכניות יאושרו ויסוכמו, נוכל להחליט אם לחדש את הכדורגל או לא. ליגות רבות באירופה כבר ביטלו את העונה שלהן, ואנחנו לא הולכים בכיוון הזה. יש עלינו לחץ גדול להמשיך את העונה, ואנחנו מבינים שענף הכדורגל ראוי לכבוד ולתמיכה, כי הוא אחד המשאבים הכלכליים הגדולים במדינה".

לגבי האפשרות שאחד משחקני הליגה יידבק בנגיף ויוביל לביטול תכנית החזרה למגרשים אמר ספאדפורה: "יש ספקות רבים, והמצב מאוד מסובך. אסור לקחת שום דבר כמובן מאליו כרגע, ולא בטוח שהעונה תחודש. אנחנו צריכים להרוויח את הזכות לחדש את העונה בעזרת התנהלות נכונה".

סטפן ראדו שחקן לאציו מול כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
איטליה מחכה/רויטרס

ומה יעלה בגורל הסקודטו אם העונה אכן לא תחודש? במרבית הליגות ברחבי העולם תואר האליפות יוענק למוליכה, אך באיטליה מדובר ביובנטוס שמובילה בנקודה אחת בלבד על פני לאציו. הנשרים, שזכו בשתי אליפויות בלבד לאורך השנים, האחרונה בהן בשנת 2000, ראויים לכל הדעות לתואר לפחות כמו הגברת הזקנה, ויהיה אכזרי להכתיר את יובה על חשבונם. בשל כך כבר עלתה בארץ המגף האפשרות לקיים משחק בודד על האליפות בין המוליכה שהשיגה 63 נקודות (ויחס שערים של 24:50) לדולקת בעקבותיה (62 נקודות, יחס שערים 23:60).

נשיא לאציו, קלאודיו לוטיטו, התייחס לכך היום ואמר: "כן, אסכים להצעה כזו. היום יש לנו נקודה פחות מיובנטוס, אבל במשחק הראשון נגדם בליגה ניצחנו 1:3, גם בסופרקאפ ניצחנו אותם 1:3. והיה אמור להיות לנו עוד משחק נגדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully