וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה עוברת לשלב 2: הקבוצות יחזרו לאימונים ב-4 במאי

בשורות חיוביות בארץ המגף: שחקני הסרייה A יחזרו להתאמן בבודדים, בקרוב יוכלו להתאמן גם בקבוצות, כשהתקווה היא שהכדורגל יחזור בתחילת חודש יוני. ראש הממשלה: "כולנו מלאי תשוקה לכדורגל, לא נרצה לראות את הגיבורים שלנו חולים"

האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

איטליה עוברת לשלב 2 בניסיון לצאת ממשבר הקורונה ולחזור לשגרה, כך הודיע היום (ראשון) ראש הממשלה, בבשורות חיוביות גם לחובבי הכדורגל במדינה. החל מ-4 במאי קבוצות הכדורגל יוכלו לחזור לאימונים אישיים, וב-18 במאי כבר יוכלו להתאמן בקבוצות. המטרה היא לחזור לשחק כדורגל מקצועני בסוף חודש מאי, או תחילת חודש יוני.

מגיפה הקורונה פגעה קשות באיטליה, שבה כבר מתו כ-27 אלף איש, אבל אתמול דווח בארץ המגף על 260 מתים "בלבד", המספר הכי נמוך מאז ה-14 במרץ, כך שנראה כי הסגר הוכיח את עצמו לטובה, לאור העובדה שבשיא כבר היו 919 מתים ביום (ב-27 במרץ).

האצטדיון הביתי של יובנטוס ריק. AP
עדיין אצטדיונים ריקים, אבל לפחות זה חוזר. הכדורגל/AP

"כולכם הראיתם אומץ, כוח, אחריות וקהילתיות", אמר היום ראש ממשלת איטליה ג'וזפה קונטה במסיבת עיתונאים מיוחדת, "עכשיו אנחנו עוברים לשלב שבו אנחנו חיים עם הנגיף, ועלינו להיות מאוד זהירים, יש סכנה שבמקומות מסוימים במדינה נראה שוב עלייה. עלינו להמשיך לשמור מרחק".

על פי המגבלות, השחקנים יעברו בדיקות כל הזמן - גם בדיקות מטושים וגם בדיקות דם - כדי לוודא שאין סכנת הדבקה, ולהרחיק שחקנים שנדבקו.

כחלק מההקלות באיטליה תתאפשר נסיעה בין מחוזות ופעילות ספורטיבית מחוץ לבית - אבל עדיין תחת מגבלות. עם זאת, החל מה-1 ביוני איטליה תאפשר פתיחת מספרות, מסעדות וברים, כמו גם חופי ים. על פי הערכה, בתאריך זה אמור גם לחזור הכדורגל - כמובן ללא קהל.

ראש הממשלה קונטה, כמובן, נשאל במסיבת העיתונאים ספציפית על מצב הכדורגל, וענה: "יש לי תשוקה גדולה לכדורגל, כמו לאיטלקים רבים, כך שגם לי נראה מוזר שהעונה עלולה הייתה להתבטל, אבל גם האוהדים המסורים ביותר הבינו שאין ברירה.

"שר הספורט ויצ'נזו ספדפורה יעבוד באופן אינטנסיבי בימים הקרובים עם מומחים, מדענים ואנשי ספורט על מנת לאפשר אימונים מה-4 במאי, אימונים בקבוצות מה-18 במאי, ואז נראה אם יבשילו התנאים שירשו לנו להשלים את העונה ולסיים אותה.

"כרגע עלינו להשלים את כל הדיונים כדי להבטיח שנצליח להגיע לשלב הזה, נעשה את זה תחת שמירה של כל כללי הבטיחות. אנחנו מלאי תשוקה לכדורגל, ולא רוצים לראות את הגיבורים שלנו חולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully