וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי הודג'סון בן ה-72 חושש: הקורונה עלולה לסיים לי את הקריירה

מאמן נבחרת אנגליה בעבר וקריסטל פאלאס בהווה נכלל בקבוצת סיכון, וחושש מהשלכות מגבלות התנועה של ממשלת בריטניה: "אסור לי לצאת מהבית"

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן במדי האמרבי

גם אם הכדורגל לאט לאט עושה קולות של חזרה, יש מי שנשאר מאחור. רוי הודג'סון, אחד המאמנים הוותיקים והמנוסים באנגליה, הוא דוגמא מצוינת לכך: הודג'סון בן ה-72 מוגדר בקבוצת סיכון להידבקות בקורונה, וכמו בני 70 ומעלה ברחבי העולם חלות עליו מגבלות תנועה קשוחות.

כעת הוא חושש שאם עונת הפרמיירליג תחודש, הוא לא יוכל לעמוד על הקווים של קריסטל פאלאס שלו. יותר מזה - כל עוד לא נמצא חיסון לנגיף, הודג'סון חושש שהקורונה עלולה לסיים לו את הקריירה.

על פי "הסאן", הודג'סון סיפר למקורביו ש"הוא חושש שלא יוכל לקחת חלק בפעילות הקבוצתית של קריסטל פאלאס בעתיד הנראה לעין, ופוחד שזה ישפיע על המשך הקריירה שלו. נכון לעכשיו הוא אפילו לא יכול לצאת מהבית כדי להעביר אימונים, אז לעמוד על הקווים במשחק נראה כמו תסריט דמיוני כרגע".

יורגן קלופ מאמן ליברפול עם רוי הודג'סון מאמן קריסטל פאלאס. רויטרס
יוחרג על ידי ממשלת בריטניה? רוי הודג'סון עם יורגן קלופ/רויטרס

הודג'סון עדיין מקווה שיוחרג ממגבלות התנועה שממשלת בריטניה החילה על בני 70 ומעלה, בעיקר משום שהאימונים בפרמיירליג אמורים להתקיים ב"סביבה בטוחה" ואחרי שכל השחקנים ואנשי הצוות עברו בדיקות קורונה. אם לא יקבל את האישור החריג והליגה תחודש באמצע יוני כמתוכנן, הוא לא יוכל לעמוד על הקווים.

הודג'סון החל את קריירת האימון הארוכה שלו עוד בשנות ה-70, ומאז הספיק לעבוד במועדוני צמרת כמו ליברפול ואינטר. הוא אימן את נבחרת אנגליה בין השנים 2012-2016, ומ-2017 עומד על הקווים של קריסטל פאלאס. כשעונת 2019/20 הופסקה, דורגה פאלאס במקום ה-11 בפרמיירליג עם 39 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully