וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כן, ניסינו לפגוע בו פיזית": "הריקוד האחרון" ממשיך להטריף את ארצות הברית

פרקים 3 ו-4 שודרו הלילה באמריקה, התמקדו ב"חוקי ג'ורדן" של הבאד בויז ובעלילות דניס רודמן, וכללו כמה גילויים שהסעירו את שחקני ה-NBA. זהירות, ספוילר

צילום מסך

בווידאו: כך שחקני ה-NBA מעבירים את הזמן בבידוד

"הריקוד האחרון" ממשיך להיות הנחמה של אוהדי הספורט באמריקה בצל הקורונה. הלילה (בין ראשון לשני) שודרו בארצות הברית פרקים 3 ו-4 בסדרה המדוברת על העונה האחרונה של מייקל ג'ורדן בשיקגו, והם עוררו לא פחות באזז מאשר הפרקים הראשונים.

הפרקים עסקו בעיקר בדמותו הצבעונית של דניס רודמן, אבל חלק ניכר מהם הוקדש גם ליריבות בין הבולס לחבורת ה"בד בויז" של דטרויט פיסטונס.

בפרק על רודמן מדברים שחקני הבולס על גדולתו ההיסטורית על הפרקט, וסקוטי פיפן מעיד שההתאמה בין "התולעת" לבולס היתה "כמו כפפה ליד". "דניס נתן לנו בדיוק מה שהיינו צריכים, מן חספוס בלתי מוסבר כזה", אומר סטיב קר.

ג'רי קראוס, הג'נרל מנג'ר של הבולס שמסתמן כנבל של הסדרה, הסביר בריאיון ב-2003 ש"לא רצה אפילו להתקרב" לרודמן כשהוצע לו בפעם הראשונה, אבל שוכנע על ידי אחרים שהוא בדיוק מה שהקבוצה צריכה.

"הוא היה שומר האחד על אחד הכי טוב שראיתי בימי חיי", מעיד הכתב הוותיק דייויד אולדריג'.

סטיב קר עם דניס רודמן במדי שיקגו בולס, 1997. GettyImages
"בדיוק מה שהיינו צריכים". רודמן עם סטיב קר/GettyImages

בפרק מתגלים גם פרטים חדשים על האופן שבו רודמן פיתח את מומחיותו הגדולה - ריבאונדים, כמובן. רודמן, שבמהלך שנותיו בבולס העמיד ממוצע בלתי נתפס של 15.3 ריבאונדים למשחק, מספר בפרק איך היה מזמין חברים למגרשי אימונם רק כדי שיזרקו והוא יתפוס ריבאונדים. אחרי שעות של אימונים, הוא למד את הזוויות המדויקות של הכדור בכל החטאה, וכך ידע בדיוק היכן לעמוד כדי לקלוט את הכדור החוזר. בנוסף, מספר רודמן שצפה שעות על גבי שעות בלארי בירד, מג'יק ג'ונסון וג'ורדן כדי ללמוד על ההחטאות שלהן ולהיכן הכדורים שלהם ניתזים בדרך כלל.

בפרק אף סופר על החופשה היזומה של רודמן ללאס וגאס, זמן קצר אחרי שסקוטי פיפן חזר מפציעה. החופשה אמורה היתה להיארך 48 שעות, אבל רודמן מיאן לחזור. "היינו צריכים להוציא את התחת שלו מהמיטה בעצמנו", סיפר ג'ורדן, "ואני לא מתכוון לומר מה היה במיטה שלו שם".

השחקנית והדוגמנית כרמן אלקטרה, שהיתה בת זוגו של רודמן בזמנו, אישרה את הפרטים ואמרה שג'ורדן הגיע אישית לחדר המלון של "התולעת" כדי להחזיר אותו לאימונים.

מייקל ג'ורדן מול דטרויט פיסטונס, 1988. GettyImages
המטרה: לעצור אותו לפני ההמראה. ג'ורדן מול הפיסטונס/GettyImages

גם על היריבות בין הבולס לפיסטונס ועל "חוקי ג'ורדן" המפורסמים - רשימה של כללים הגנתיים שנוסחו לשחקני דטרויט במטרה לעצור את MJ בפלייאוף - נחשפו פרטים מסקרנים. הפורוורד-סנטר של הפיסטונס דאז, ג'ון סאלי, סיפר ש"המטרה היתה לעצור את ג'ורדן לפני שהוא ממריא, כי הבנו ידענו שהוא לא אנושי".

רודמן, ששיחק בפיסטונס לפני שעבר לשיקגו, סיפר שאחד החוקים היה: "בכל פעם שהוא חודר לסל, תורידו אותו לרצפה. ניסינו לפגוע בו פיזית".

צעירי ה-NBA קיבלו שיעור מאלף מג'ורדן ורודמן

הפרקים ישוחררו לצפייה ב"נטפליקס" במהלך השעות הקרובות, כך שגם חובבי ה-NBA בישראל יוכלו ליהנות מהחגיגה. יצויין שהפרקים הראשונים שברו שיאי צפייה בארצות הברית: ב-ESPN דווח על 6.3 צופים בפרק הראשון ו-6.1 צופים בפרק השני - מה שהפך את שני הפרקים למשדרים הדוקומנטריים עם הרייטינג הכי גבוה בתולדות הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully