וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזיאה תומאס: "כיום יש בליגה 11-10 שחקנים ברמת האתלטיות של מייקל ג'ורדן"

כוכב העבר של דטרויט מערער על הגדולה של ג'ורדן: "פעם לא היו שחקנים כמו דוראנט ולברון. אם היו משחקים בשנות ה-80, הם היו שולטים. אז מיהו ה-GOAT?"

פרומו לסדרה "הריקוד האחרון"/נטפליקס

ידוע לכל שלא הייתה אהבה גדולה בין מייקל ג'ורדן לאייזיאה תומאס, על רקע המאבקים הגדולים בין שיקגו לדטרויט בסוף שנות ה-80 ותחילת שנות ה-90, כשבין השניים הייתה איבה די גדולה, וג'ורדן אף סירב לכלול את תומאס בנבחרת החלומות של 1992. כעת, כשבימים אלה שג'ורדן שוב בכותרות בגלל הסדרה הדוקומנטרית "הריקוד האחרון", זה לא מפתיע שתומאס לא ממהר להלל את יריבו הגדול - וטוען שג'ורדן בשיאו לא נאלץ להתמודד עם פיזיות ואתלטיות שיש כיום בליגה.

"אני חושב שהדור הנוכחי של שחקנים לא מקבל מספיק קרדיט על מה שהוא עושה", טוען אייזיאה, "בגלל שהאתלטים שיש כיום בדור הנוכחי מתעלים על מה שהיה בדור שלי. (כאשר שיחקנו) ג'ורדן היה האתלט הכי גדול שנראה על המגרש, והוא עשה דברים... אבל מבחינת אתלטיות, כיום יש בליגה 11-10 שחקנים ברמת האתלטיות של ג'ורדן.

"פעם לא היה לנו את זה. עם מה שדוראנט, וסטף קרי... ולברון ג'יימס עושים, אם היית שם אותם בדור של שנות ה-80, עם הכישרון שלהם, והאתלטיות שלהם והאיכויות, והם האתלטים הכי טובים של הדור שלהם כמו שג'ורדן - אז מי הוא ה-GOAT? אתה מבין מה אני אומר?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully