וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו יישאר עד תום חוזהו, קייליני יהפוך למנהל מקצועי ביובנטוס

על רקע השמועות על מעבר אפשרי בקיץ, הבהירו ב"טוטוספורט": "הקשר בינו לבין המועדון מצוין". הבלם ימשיך לעונה נוספת ואז יפרוש

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן חזרה להתאמן תחת המגבלות החדשות

חוסר ודאות גדול אופף את הכדורגל העולמי בשבועות האחרונים, אבל דבר אחד כנראה בטוח, כך לפי דיווחים באיטליה: כריסטיאנו רונאלדו יישאר ביובנטוס עד תום חוזהו.

ב"טוטוספורט" מדווחים הבוקר (שבת) כי על רקע השמועות שגרסו כי הוא עלול לעזוב, הכוכב הגדול של הגברת הזקנה הבהיר כי הוא מתכוון להישאר בטורינו לפחות עד קיץ 2022. "לשני הצדדים יש סיבות מצוינות להישאר יחד", נכתב. "קודם כל, הם מסתדרים מצוין. מערכת היחסים חזקה וכולם מרוצים. בשבועות המשוגעים הללו, המועדון כל הזמן שמר על קשר עם כריסטיאנו, עדכנו אותו כל הזמן במצב. רונאלדו הרגיש שמפנקים אותו, ובכלל, הוא שמח ביובנטוס ולא מחפש קבוצה אחרת".

אמש נשאל העיתונאי הספרדי גיים בלאגה על הסיכויים ש-CR7 יעזוב בקיץ וטען: "למען האמת, מנהל בכיר באחת הקבוצות באירופה שאל אותי, 'מה אם מנצ'סטר יונייטד תלך עליו?' ואמרתי שלדעתי זה לא יהיה אפשרי, כי הם שמים את הכסף שלהם במקום אחר. אבל הוא אמר, 'אותי זה לא יפתיע'". השמועות השונות קשרו את רונאלדו בין היתר גם לריאל מדריד, פריס סן ז'רמן וה-MLS.

כריסטיאנו רונאלדו, יובנטוס חוגג. GettyImages
לא הולך לשום מקום. רונאלדו/GettyImages

שחקן שיישאר עוד מעבר לחוזהו הוא ג'ורג'יו קייליני, כך לפי "טוטוספורט". חוזהו של הבלם הוותיק מסתיים בקיץ, אולם ביובנטוס הוחלט להאריך אותו בעונה נוספת, ובסיומה יפרוש מכדורגל ויהפוך למנהל מקצועי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully