וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריימונד גרין: "אני וסטפן קרי שינינו את משחק הכדורסל לנצח"

שחקן גולדן סטייט החמיא לחבריו מהקו האחורי, טען שעם דוראנט "לטורונטו לא היה סיכוי", וסיפר על הרגע בו הגישה של KD השתנתה לרעה

צילום מסך

בווידאו: כך מעבירים שחקני ה-NBA את הבידוד

דריימונד גרין ידוע ברחבי ה-NBA כאחד שלא חושש להגיד את שעל לבו. בראיון שהעניק לתכנית הרשת של מאט בארנס וסטיבן ג'קסון, היה שחקן גולדן סטייט בשיאו. "אני חושב שאני שיניתי את משחק הכדורסל בעזרתו של סטף קרי. אני חושב שסטף קרי שינה את משחק הכדורסל בעזרתי. זה שידוך מגן עדן. ואז קליי תומפסון... שני הקלעים הכי טובים בעולם. שלושתינו פאקינג שינינו את המשחק לנצח".

ובכל זאת, גרין הודה כי גם הוא עצמו היה מופתע מהשושלת שנבנתה בגולדן סטייט: "גם בחלומותי הוורודים ביותר לא יכולתי לצפות את זה. אפילו להגיע לגמר היה נראה כמו חלום רחוק".

כשקווין דוראנט הצטרף לווריירס בקיץ 2016, טען גרין, "היינו פאקינג בלתי עצירים. אפילו בשנה שעברה, כשהפסדנו - אם קווין לא היה נפצע, לטורונטו לא היה סיכוי מולנו".

צפו בראיון המלא

אבל דוראנט כן נפצע, ואז גם עזב. גרין, לו היתה מערכת יחסים הפכפכה למדי עם KD, שפך קצת אור על חלק ממה שעבר על דוראנט לאורך השנים: "אחרי שזכינו באליפות, הוא זכה ב-MVP ולדעתי היה גם טוב מלברון באותה סדרה. הוא היה אדיר. הוא היה צריך להיות נחשב כשחקן הטוב בעולם אחרי מה שעשה ללברון, ואז אתה מדליק טלוויזיה ושואלים, 'האם לברון עדיין השחקן הטוב בעולם?' ואז חזרנו לעונת 2017/18, וקווין כבר לא היה שמח כפי שהיה קודם לכן".

גרין הוסיף והסביר: "הוא כבר לא אמר, 'סטף, אתה תעשה את מה שאתה עושה, קליי, אתה תעשה את מה שאתה עושה'. לפתע זה הפך להיות, 'פאק, למה סטף זורק', או, 'הוא לא מסר לי את המסירה המחורבנת', או 'למה לעזאזל קליי זורק ולא מסר לי?' ואני יושב שם וחושב, אלה אותם קליי סטף ששיחקת איתם".

לאחר עזיבתו של דוראנט והפציעות של קרי ותומפסון, הפכה גולדן סטייט לקבוצה הגרועה בליגה העונה. את גרין זה לא מעניין. "כל מי שלכלך עלינו העונה, אני לא שם ז*ן. אני צריך את זה כדי להניע את עצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully