וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה גבוה עומרי כספי באמת היה צריך להיבחר בדראפט? בארצות הברית ניסו לענות

ב"בליצ'ר ריפורט" ערכו מחדש את סדר הבחירות של דראפט 2009 ומיקמו את הישראלי בבחירה ה-24, סטף קרי שקופח בזמן אמת זכה לתיקון

צילום מסך

בווידאו: כך שחקני ה-NBA מעבירים את הזמן בבידוד

דראפט 2009 הוציא ל-NBA שלל כוכבים, אבל מנקודת מבט ישראלית ייזכר בעיקר בזכות הרגע ההיסטורי בו עומרי כספי נבחר בבחירה ה-23 של הסיבוב הראשון על ידי סקרמנטו קינגס. מאז הספיק הישראלי הראשון ב-NBA לרשום קריירה מכובדת ביותר בליגה הטובה בעולם ושרד בה עשר שנים, אבל האם הוא הצדיק את הבחירה בו?

ב"בליצ'ר ריפורט" ניסו לענות על השאלה הזו, כשדירגו מחדש את סדר הבחירות בדראפט ההוא בהתאם לקריירה של כל אחד. בדיעבד, טוענים באתר האמריקאי הפופולרי, היה צריך כספי להיבחר בבחירה ה-24 על ידי דאלאס.

"כספי היה חותך מסוכן עם יכולת מסוימת להוביל כדור ולקלוע מהשלוש, אבל באופן מוזר מדי איבד את הביטחון בהתקפה בחלק האחרון של הקריירה, והתחיל לוותר על זריקות טובות שהיה צריך לקחת", נכתב על כספי, שסיים עשר שנים ב-NBA עם 588 הופעות וממוצעים של 7.9 נקודות ו-4 ריבאונדים ב-20.3 דקות ,אבל מעולם לא הופיע בפלייאוף. "ובכל זאת, כספי העמיד ממוצע של 20.3 דקות ב-588 משחקים - מקום 16 במחזור הדראפט הזה - והיה שותף למשחק שנצרב בתודעה כשניהל דו קרב שלשות עם סטף קרי ב-2015. מעט שחקנים במחזור הזה יכולים להתגאות בזה".

עומרי כספי, סקרמנטו קינגס. AP
מה היה קורה אם היה נופל לידיים של דאלאס? כספי במדי סקרמנטו/AP

מנקודת מבט כוללת, דראפט 2009 זכור לחובבי הכדורסל בעיקר בגלל הפספוס של סטף קרי. הצלף המחונן נבחר שביעי בלבד בדראפט ולפניו נבחרו לא פחות משלושה רכזים, שמיותר לציין שאף אחד מהם לא התקרב לקרסוליים שלו. בדראפט המעודכן הוא דורג ראשון, מן הסתם.

העשירייה הראשונה של הדראפט המעודכן

1. סטף קרי - נבחר שביעי בזמן אמת
2. ג'יימס הארדן - נבחר שלישי בזמן אמת
3. בלייק גריפין - נבחר ראשון בזמן אמת
4. ג'רו הולידיי - נבחר 17 בזמן אמת
5. דמאר דרוזן - נבחר תשיעי בזמן אמת
6. דני גרין - נבחר 46 בזמן אמת
7. ווסלי מתיוז - לא נבחר בזמן אמת
8. ריקי רוביו - נבחר חמישי בזמן אמת
9. דארן קוליסון - נבחר 21 בזמן אמת
10. טיי לוסון - נבחר 18 בזמן אמת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully