וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט לא רצתה שתתועד כמו ב"הריקוד האחרון" כי זה "שחצני"

מנהלי הווריירס טוענים שגם להם הציעו לצרף צוות צילום שיתעד את המסע לאליפות אבל הם סירבו: "להדליק את המצלמות בציפייה שתהפוך לקבוצה מסוימת? זה מסוכן"

פרומו לסדרה "הריקוד האחרון"/נטפליקס

גולדן סטייט ווריירס של סטף קרי של העשור האחרון נחשבת לאחת השושלות הגדולות של ה-NBA, עם שלוש אליפויות בארבע שנים, אבל הספלאש בארדרס וחבריהם לא יזכו בעתיד לסדרה חושפנית כמו ש"הריקוד האחרון" חושפת את שיקגו בולס הגדולה ב-10 הפרקים של הסדרה הדוקומנטרית.

פיטר גובר, מבעליה ווריירס ומנהליה, שהיה גם חלק מהחברה שהפיקה את הסדרה המדוברת "הריקוד האחרון", טוען שגולדן סטייט דנה באפשרות להכניס צוות צילום שיעקוב אחרי הקבוצה (באותו אופן שבו הבולס אפשרו לתעד אותם בעונת 1997/98), אבל גולדן סטייט דחתה את הרעיון.

"ברגע שאתה עושה את זה, אתה למעשה משפיע על התוצאה של דברים אחרים", אמר גובר, "להדליק את המצלמות בציפייה שתהפוך מתישהו לקבוצה מסוימת? זה מסוכן. זה היבריס".

שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, קליי תומפסון, קווין דוראנט. AP
לא ההבדל היחיד בינם לבולס של ג'ורדן. הווריירס/AP

כידוע, בשיקגו ידעו שמדובר בעונה ייחודית, בשנתו האחרונה של פיל ג'קסון בבולס ולכן ככל הנראה גם של מייקל ג'ורדן, ואפשרו לצוות צילום לתעד ממגרשי האימון, מחדרי ההלבשה ומחדר המאמנים לאורך עונת 1997/98. גובר סבור שלא נכון היה לווריירס לעשות צעד שכזה, כי לשושלת שלהם לא היה סוף ברור.

"אתה חייב לתת לסטיב קר (המאמן) ובוב מאיירס (הג'נרל מנג'ר) ולשחקנים לבנות את התרבות במועדון, ולקוות שזה יהפוך למשהו מיוחד ומצליח", טוען גובר, "ואז אתה הולך לאחור ומנסה להעניק לזה צבע בסרט או בסדרה דוקומנטרית - במקום להגיד, 'בואו נתעד מה קורה עכשיו כי אנחנו הולכים לזכות בתשע אליפויות ברציפות'. אי אפשר לעשות דבר כזה. זה לא נכון. זה ישפיע עליך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully