וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בקבוצת ההוקי שלו נדבק בקורונה, אבל נשיא בלארוס ממשיך לעבוד כרגיל

אחד מחבריו לקבוצת ההוקי החובבנית של אלכסנדר לוקשנקו נדבק, אולם בלשכת הנשיא הדגישו שימשיך לעבוד כרגיל - גם אחרי 6,700 חולים ו-55 מתים במדינה. אפילו השחקן עצמו הכחיש כי חלה

צילום: רויטרס

אף שבמדינה אובחנו למעלה מ-6,700 חולים בקורונה ו-55 אזרחים מתו מהנגיף הקטלני, נשיא בלארוס ממשיך לשדר עסקים כרגיל. אלכסנדר לוקשנקו אפילו הקפיד להמשיך ולשחק הוקי עם קבוצתו החובבנית, אל מול קהל, כדי להוכיח שאין סיבה לפחד מהווירוס.

על פניו כל זה עלול היה להשתנות לאחר שהתברר כי אחד משחקני הקבוצה, דמיטרי מלשנקו, נדבק בקורונה, אולם לוקשנקו לא הכניס את עצמו לבידוד והוא ממשיך לעבוד כרגיל. "הוא לא יעבוד מרחוק, ולא יעשה כך בעתיד", התעקשו במשרדו. מלשנקו עצמו אושפז בבית החולים מחשש לדלקת ריאות, אולם שם נקבע כי למעשה נדבק בנגיף. למרות זאת, התעקש ואמר לתקשורת הבלארוסית: "אין לי קורונה, זו פשוט הצטננות קלה".

לוקשנקו, המשמש כנשיא בלארוס מאז 1994, התעקש בעבר כי אף אחד במדינה לא ימות מקורונה, והמליץ לשתות וודקה ולעשות סאונות כדי לא לחלות במחלה. לפני כשבוע וחצי הסתיימה עונת ההוקי בה לקח חלק, עם ניצחון של קבוצתו, במשחק בו שותף גם מלשנקו. מספר ימים לאחר מכן, החל השחקן לחוש ברע ואושפז בבית החולים - לטענת הקבוצה, זה קרה כשיתר אנשי המועדון כבר יצאו לחופשה.

נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו משחק הוקי. רויטרס
לוקשנקו בפעולה על הקרח/רויטרס

"אין וירוסים על הקרח", אמר בחודש שעבר נשיא בלארוס, כשהתראיין במהלך אחד ממשחקי ההוקי. "זה כמו פריזר כאן, הכי בריא. קרח הוא התרופה הטובה ביותר". יש לציין כי נבחרת ההוקי הלאומית של בלארוס דווקא כן הפסיקה להתאמן בשל הקורונה בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully