וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פ.ס.ז' תעדיף לתת את קיליאן אמבפה בחינם ב-2022 מלמכור אותו ב-2021"

הצרפתים נחושים לשמור על הכוכב, בספרד מעריכים כי ההעברה תהיה ריאלית יותר בקיץ הבא. סוכן: "אם לא הקורונה, הוא היה עובר הקיץ"

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

"קיליאן אמבפה יצטרך ללחוץ על פריס סן ז'רמן אם הוא רוצה לשחק בריאל מדריד", כך נכתב הבוקר (רביעי) ב"אס". על פי הדיווח, ראשי הבלאנקוס סימנו את הקיץ הבא כמכריע, שכן חוזהו של הכוכב הצרפתי עתיד להסתיים בקיץ 2022, ופריס סן ז'רמן תעדיף, לכאורה, למכור אותו מאשר לאבד אותו בחינם.

אלא שלאונרדו, המנהל המקצועי של אלופת צרפת, דווקא חושב אחרת. לפי "אס", אם לא יצליח לשכנע את אמבפה להאריך את חוזהו, יעדיף הברזילאי לאבד אותו בחינם ב-2022, מאשר למכור אותו שנה קודם לכן - "לא משנה באיזה סכום. זה יותר מכסף. עזיבתו למדריד תשלח מסר של חולשה, ממנו ניסו בפריס להימנע במשך שנים".

סוכן השחקנים איבן לה מי, שהביא לברנבאו את פרלאן מנדי בקיץ שעבר, סיפר ל"מארקה" כי אם לא הקורונה, אמבפה היה מגיע למדריד כבר בקיץ הנוכחי: "במצב נורמלי, בלי הווירוס הנורא הזה, אני חושב שהוא היה חותם בקיץ הזה. גם כי לא נראה שהוא הולך להאריך חוזה, וגם כי אם ניימאר היה שווה 222 מיליון יורו, קיליאן שווה 300 מיליון. הוא הולך להיות החלוץ הטוב בעולם וירצה לשחק במועדון הטוב בעולם, שזה ריאל מדריד".

אבל בקיץ הנוכחי סביר להניח שזה לא יקרה, בשל משבר הקורונה. "אין הרבה תחרות בהתקפת ריאל", הוסיף הסוכן, "אפילו בפריס התחרות על החוד גבוהה יותר. אבל השנה לא יהיו העברות גדולות באירופה, כי לא יקרו דברים משוגעים. אני חושב שזה יקרה אחרי היורו".

קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
יחכה בסבלנות. אמבפה/רויטרס

על ילד הפלא החדש של הכדורגל הצרפתי אדוארדו קמאבינגה אמר לה מי: "הוא שחקן טוב מאוד, אבל זה דבר אחר לגמרי להיות שחקן מצוין. אין לו הרבה ניסיון בליגה הצרפתית, אז קשה לי לראות אותו משחק בליגת האלופות או במדריד או בנבחרת. יש לו עתיד גדול אבל מבחינתי הוא יהיה החתמה טובה רק לעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully