וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגין עתמאן: "היורוליג תשוחק ביולי, גרמניה תארח את הפיינל 8"

מאמן מוליכת הטבלה אנאדולו אפס נשמע אופטימי לגבי חידוש העונה: "הכוונה היא לערוך את ששת המשחקים הנותרים באותה עיר, ואז פיינל 8". מייק ג'יימס: "העונה נגמרה"

חשבון הטוויטר של מכבי תל אביב בכדורסל

מנכ"ל היורוליג ג'ורדי ברתומאו אמר בשבוע שעבר כי הכוונה היא לערוך פיינל 8 במקום פיינל פור, אבל עדיין לא ברור היכן ייערך הטורניר שאמור לנעול את עונת 2019/20 - אם בכלל.

מאמן מוליכת הטבלה אנאדולו אפס ארגין עתמאן ניסה לשפוך קצת אור על המצב, וסיפר בצ'אט שערך עם אוהדי הקבוצה: "התחושה שלי היא שהיורוליג תשוחק ביולי, לאור השיפור באירופה. כמובן, 99 אחוז מהמשחקים הללו יהיו ללא קהל, כי זה מסוכן, בעיקר לקבוצות שיטוסו. הכוונה של היורוליג היא לאגד את כל הקבוצות בעיר הכי בטוחה ולשחק את ששת משחקי העונה הסדירה שנותרו, ואז לארגן פיינל 8. זה נראה לי כמו התסריט הכי ריאלי".

מאמן אנאדולו אפס ארגין עתמאן. דני מרון
שופך אור על המצב. עתמאן/דני מרון

עתמאן הוסיף ואמר: "אני חושב שההודעה על העיר המארחת תהיה במאי. התחושה שלי היא שזה ייערך בעיר כלשהי בגרמניה, כי כבר החלו שם בהכנות לפיינל פור. אני חושב שזה יקרה בקלן, שהיתה אמורה לארח את הפיינל פור. לא לסיים את העונה תהיה בעיה גדולה".

מייק ג'יימס דווקא משוכנע שהעונה נגמרה

יש לציין כי גרמניה השעתה קיום אירועים תרבותיים גדולים במדינה עד ה-31 באוגוסט, כך שלא ברור האם התסריט של עתמאן אכן ריאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully