וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק מסי, טר סטגן ודה יונג חסינים: הקיץ הסוער שצפוי לעבור על ברצלונה

ב-ESPN טוענים שהקטלאנים לא ירצו להוציא סכומים גדולים בקיץ, ולכן כמעט כל על הסגל על השולחן בנוגע לעסקאות של ניימאר ולאוטרו מרטינס

רויטרס

משבר הקורונה העולמי משפיע גם על הקבוצות הגדולות ביותר בעולם. לפי ESPN, "ליאונל מסי, מארק אנדרה טר סטגן ופרנקי דה יונג הם השחקנים היחידים שבטוחים בברצלונה בקיץ הזה. המועדון צופה פחות הוצאות ויותר טריידים, כתוצאה מהמשבר העולמי".

בחודש שעבר אמנם ניסה הנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו לשדר עסקים כרגיל והבטיח שהקטלאנים עדיין יתחרו על כל השחקנים הגדולים ביותר בשוק, אבל אם זה יקרה, זה ככל הנראה יהיה על חשבון שחקנים קיימים. "בתוך המועדון יש חוסר הסכמות האם יהיה אפשרי להחתים את לאוטרו מרטינס או ניימאר, אולי אפילו שניהם, כשהחלון ייפתח", נכתב ב-ESPN. "יש גם רצון להחתים מגן ימני, בלם כדי לרשת את ג'רארד פיקה וקשר פיזי".

כדי שזה יקרה, יודעים במועדון שיצטרכו למכור מספר שחקנים, או לכל הפחות לכלול אותם בעסקאות עתידיות. על פי אותו דיווח, פיליפה קוטיניו, איבן ראקיטיץ', סמואל אומטיטי, ז'אן-קלייר טודיבו ועוסמאן דמבלה, שהוזכרו כמועמדים לעבור בעסקת ניימאר בקיץ שעבר, יהיו על השולחן גם בקיץ הקרוב. אינטר, שמנהלת עם ברצלונה מגעים בנוגע למרטינס, מעוניינת מאוד בארתורו וידאל, ועשויה לדרוש גם את ראקיטיץ', ראפיניה וקרלס אלניה הצעיר. "בעולם מושלם ברצלונה היתה מחתימה גם את ניימאר וגם את לאוטרו", נכתב ב-ESPN, "אבל במועדון מבינים שיצטרכו לבחור ביניהם".

שחקני ברצלונה, תמונה קבוצתית. GettyImages
כמעט אף אחד לא חסין/GettyImages

אנסו פאטי, עליו ברצלונה ככל הנראה לא תמהר לוותר, מצא זמן להסתכל לאחור ולסכם את העונה המופלאה שעברה עליו: "לא דמיינתי שאהיה איפה שאני עכשיו. הכל קרה כל כך מהר, כמו בחלום. אם מישהו היה אומר לי שאהיה בקבוצה הבוגרת, לא הייתי מאמין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully