וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דימיטריס איטודיס: "אנחנו ניפגע מהקורונה, אבל לא כמו מכבי תל אביב"

16.4.2020 / 18:08

מאמן צסק"א מוסקבה התייחס למצב באירופה בשל השבתת הכדורסל, והעריך שקבוצות המסתמכות על מכירת מינויים וכרטיסים ייפגעו יותר מאחרות. דיווחים: שיין לארקין יישאר באנאדולו אפס, ג'ונה בולדן מועמד לאולימפיאקוס ולחימקי, דושקו איבנוביץ' צפוי להמשיך בבאסקוניה

קלי מקארתי/מערכת וואלה! ספורט

בסרטון: קלי מקארתי מוסר ד"ש (עם שיר) לאוהדי הפועל ירושלים

כדורסל באירופה עדיין אין, ושובו לא נראה באופק, כשראשי המפעלים והליגות מחפשים מתווה לסיום העונה בצל מגיפת הקורונה. בהיעדר פעילות על המגרשים, עונת המלפפונים פרצה מוקדם מהצפוי, על אף שרוב הקבוצות ביבשת אינן יודעות עד כמה ייפגעו מההשבתה, באיזה אופן ישחקו בעונה הבאה ומה התקציבים שיעמדו לרשותן.

דיווח אחד שיצא היום (חמישי) קושר את אקס מכבי תל אביב כמתקמבק אפשרי ליורוליג: ג'ונה בולדן, ששיחק ביד אליהו לפני שנתיים, זוכה לעניין מאולימפיאקוס פיראוס ומחימקי מוסקבה. האוסטרלי לא ממש הצליח להטביע חותם ב-NBA, ובשתי עונות תרם רק 4.3 נקודות ו-3.4 ריבאונדים ב-51 הופעות בלבד במדי פילדלפיה ופיניקס.

שיין לארקין שחקן אנאדולו אפס. GettyImages
הקורונה תעזור להשאירו באירופה? שיין לארקין/GettyImages

ליגת ה-NBA נמצאת בהקפאה, ונראה כי העיסוק בייבוא שחקנים אינו בראש מעייניהם של המועדונים השונים. מי שמקווה לנצל זאת כדי "לנעול" כבר מעכשיו את כוכבה הגדול היא מוליכת היורוליג, אנאדולו אפס, שעל פי פרסומים בטורקיה קרובה להחתים את שיין לארקין על חוזה לשנתיים נוספות, כשביניהן תהיה לו אופציית יציאה לארה"ב.

לארקין היה ה-MVP הבלתי מעורער של אירופה העונה, עם 22.2 נקודות, 50.9% לשלוש ו-4.1 אסיסטים למשחק, כולל כמה תצוגות שיא - דוגמת 49 נקודות נגד באיירן מינכן, 40 נגד אולימפיאקוס ו-32 נגד ריאל מדריד.

באסקוניה צפויה להאריך את חוזהו של המאמן המונטנגרי דושקו איבנוביץ', שבגיל 62 חזר במהלך העונה לקדנציה שלישית בקבוצה, אבל לא הצליח להציל אותה מהתרסקות בטבלה.

ג'ונה בולדן, מכבי תל אביב, טוני גפני, הפועל תל אביב,. ברני ארדוב
יחזור ליד אליהו כאורח? ג'ונה בולדן בדרבי התל אביבי/ברני ארדוב

מאמן צסק"א מוסקבה, דימיטריס איטודיס, נותר ברוסיה עם משפחתו בשל סגירת הגבולות, אבל העניק ראיון לתקשורת במולדתו, יוון. הוא העריך כי קבוצתו תיפגע מבחינה כלכלית מביטולי המשחקים בתקופת הקורונה, אבל "לא כמו מכבי תל אביב, ז'לגיריס קובנה ופנאתינייקוס, שמסתמכות הרבה יותר על מכירת כרטיסים ומינויים".

איטודיס העריך כי לכל פורמט שעל פיו ישחקו העונה כדורסל, גם אם באיחור, יידרשו חודש וחצי של הכנות: שבועיים בידוד לשחקנים שחוזרים ממדינות שונות, בתוספת חודש לפחות של אימוני חזרה לכושר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully