וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שורת קיצוצים ופיטורים ב-WWE: "בעת משבר הם שוב חושבים על הרווחים"

וינס מקמהן, שקיבל אישור להמשיך לפעול כ"עסק חיוני", ספג ביקורות רבות בארה"ב על המהלך. גם קורט אנגל שוחרר. הכרוז האגדי הווארד פינקל הלך לעולמו בגיל 69

צילום מסך

בווידאו: האתגר הוויראלי של רוג'ר פדרר

אף שקיבלו אישור מיוחד מהממשלה האמריקאית להמשיך ולפעול על תקן "עסק חיוני", ב-WWE החליטו לפטר עובדים רבים ולהוציא אחרים לחל"ת על רקע משבר הקורונה - החלטה שספגה ביקורות רבות בארצות הברית. בפלורידה אישרו לארגון להמשיך לעבוד כסדרו, ועל כן שודרו השבוע מספר קרבות בטלוויזיה, אמנם ללא קהל, ובכל זאת חלק גדול מההכנסות עדיין נותר.

"בהתחשב בחוסר הוודאות של המצב, החברה נאלצה לבצע קיצוצים ולהוציא חלק מהעובדים לחל"ת באופן מיידי", מסרו ב-WWE. "אנחנו מאחלים לכולם בהצלחה בעיסוקיהם העתידיים". על פי הערכות, המהלכים הללו יחסכו לארגון כ-4 מיליון דולר בחודש.

בין היתר פוטרו שופטים, לוחמים וגם קורט אנגל, חבר היכל התהילה ששימש כמפיק מאחורי הקלעים.

"ה-WWE שוב הוכיח שבעת משבר, הוא קודם כל חושב על הרווחים", נכתב ב"פורבס". הדברים הללו מגיעים על רקע ההתרסקות של ליגת הפוטבול האלטרנטיבית XFL - גם היא של וינס מקמהן.

תחילה תכנן מקמהן להקליט חמישה שבועות של קרבות ולשדר אותם לאורך משבר הקורונה, אולם לאחר מכן החליט לקיים את הקרבות ולשדרם בשידור חי בטלוויזיה. "רבים מאמינים כי מדובר בעסקה חלקלקה בהשתתפות פוליטיקאים, כמו גם דונלד טראמפ", נכתב ב"פורבס".

* הארגון ביכה היום את לכתו של הווארד פינקל, הכרוז האגדי עוד מימי WWF, שהלך לעולמו בגיל 69. פינקל כרז בזירת ההיאבקות במשרה מלאה מאז 1979 והפך לעובד הכי ותיק בארגון, כב-1995 וב-1998 נכנס לשתי הופעות מיוחדות בזירה. ב-2009 הוכנס רשמית להיכל התהילה של WWE.

  • עוד באותו נושא:
  • wwe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully