וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל אוניל חושב שהלייקרס היו מנצחים "בקלות" את שיקגו של מייקל ג'ורדן

סנטר העבר משוכנע שגבוהי הבולס לא היו מסוגלים לעצור אותו וחושף: "בזכות ה-MMA הפכתי לאלוף". ג'ורדן חשש כי יחשבו שהוא "אדם נורא"

צילום מסך

בווידאו: כך מעבירים שחקני ה-NBA את הבידוד

הסדרה הדוקומנטרית אודות מייקל ג'ורדן והעונה האחרונה של השושלת בה כיכב בשיקגו העלתה מחדש את מורשת של כוכב הבולס. אף שרבים גורסים כי מדובר בקבוצה הטובה בכל הזמנים, שאקיל אוניל דווקא חושב אחרת. לטענת סנטר העבר, הוא ולוס אנג'לס לייקרס שלו היו מנצחים "בקלות" את שיקגו ההיא.

"הייתי הורג את לוק לונגלי, ביל ווינינגטון וביל קארטרייט", אמר שאק על הסנטרים של הבולס. "העניין היה רק אני וזריקת העונשין שלי. פיל ג'קסון כנראה היה מנסה האק-א-שאק, עדיין הייתי קולע 28-29 נקודות, אבל העניין היה העונשין. מבחינתי זה תמיד היה עניין של 50-50, אם הייתי בעניינים היינו מנצחים. אם לא, היינו מפסידים".

בראיון שהעניק לאחד הפודקאסטים ב-ESPN אוניל גם דאג להחמיא להוד אווירותו כשאמר: "כשהגעתי לליגה, פחדתי מאוד מג'ורדן. כילד זה היה כאילו אתה רואה את אלוהים".

עוד מתברר כי אוניל שאב חלק מההשראה שלו לא מכוכבי NBA, אלא דווקא מכוכבי MMA. "בזכות ה-MMA הפכתי לאלוף", אמר. "תמיד התאמנתי בכדורסל, אבל זה לא הספיק, כי כששיחקתי כדורסל זה היה יותר כמו היאבקות. ואז התחלתי להתאמן עם חבר שלי, לוחם MMA, וחזרתי בכושר הטוב בחיי. זה היה ב-2000. זכינו באליפות. שלטנו. אני איש של הרגלים, אז שוב עשיתי את זה ושוב זכינו באליפות. ושוב, אליפות שלישית. הפסקתי, והפסדתי. הועברתי בטרייד למיאמי, שוב עשיתי את זה, אליפות רביעית".

צפו בראיון המלא

ג'ורדן עצמו, שעומד כמובן במרכז הסדרה החדשה והמתוקשרת, הביע חששות שמא מי שיצפה ב-Last Dance "יחשוב שאני אדם נורא". הבמאי ג'ייסון הייר סיפר על שיחות שקיים עם MJ, ובהן אמר לו כוכב הבולס לשעבר: "כשאנשים יצפו בקטעים אני לא בטוח שהם יבינו מדוע הייתי כל כך אינטנסיבי, מדוע עשיתי מה שעשיתי. לניצחונות יש מחיר ולמנהיגות יש מחיר".

ג'ורדן הוסיף ואמר: "אתגרתי אנשים שלאו דווקא רצו להיות מאותגרים, והרווחתי את הזכות הזאת כי החברים שלי לקבוצה לא עברו את מה שאני עברתי. ברגע שהצטרפת לקבוצה שלנו, היית צריך לעמוד בסטנדרט מסוים, ולא הייתי מוכן לקבל פחות מזה. אם זה אומר שהייתי צריך לרדות קצת באנשים, עשיתי את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully