וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פחות מחצי שנה: דיוויד בלאט סיים את תפקידו בניקס

אחרי שהנשיא לשעבר סטיב מילס שהביא אותו לניו יורק פוטר, גם המאמן הישראלי ששימש כיועץ מקצועי לא ימשיך: "הוא עוזב ברוח טובה". בתקשורת האמריקאית מנתחים: איך הקורונה השפיעה על ההחלטה?

צילום מסך

בווידאו: כך מעבירים שחקני ה-NBA את הזמן בבידוד

פחות מחצי שנה אחרי שהצטרף לניקס, דיוויד בלאט עוזב. על פי דיווחים בתקשורת הניו יורקית, חוזהו של בלאט הסתיים ולא יחודש, בהתאם להחלטת הנשיא החדש ליאון רוז. בלאט מונה בדצמבר על ידי הנשיא הקודם סטיב מילס, אלא שמאז מילס, חברו מימי מכללת פרינסטון, פוטר.

על פי "ניו יורק פוסט", בלאט "עזב ברוח טובה" את המועדון, כשהוא ביחסים תקינים על רוז. בכך הוא מסיים את תפקידו לפני שהספיק להותיר בו חותם משמעותי. הישראלי שחלה בשנה שעברה בטרשת נפוצה ומאז נאלץ להודיע על פרישה מאימון, אמור היה לסייע לניקס לקראת הדראפט - אולם כבר לא יספיק לעשות זאת.

מאמן אולימפיאקוס דיוויד בלאט. GettyImages
לא הספיק להטביע חותם. בלאט/GettyImages

בלאט בן ה-60 יחפש כעת אפיק חדש בקריירה, אחרי שכאמור הספיק כבר להודיע על פרישה מאימון. במהלך הקריירה המוצלחת על הקווים הספיק בלאט בין היתר לזכות באליפות היורוליג ולהגיע לגמר ה-NBA כמאמן קליבלנד קאבלירס.

הוא קיווה להמציא את עצמו מחדש בליגה הטובה בעולם אחרי הטונים הצורמים בהם עזב את הקאבס, אבל נראה שהשאיפות החדשות ייגנזו כעת.

ב"ניו יורק פוסט" דיווחו שהפרידה מבלאט נבעה בין היתר ממגמה כוללת בניקס לקצץ ב"חוזים לא הכרחיים" - מגמה שעלולה להפוך בקרוב לרווחת בכל רחבי ה-NBA.

כמו כן, טענו שעזיבת בלאט הן "חדשות רעות" עבור עוזר המאמן קרייג רובינסון, הנדוניה האחרונה מתקופת סטיב מילס, שהיה אף הוא חבר ילדות של בלאט.

הג'נרל מנג'ר סקוט פרי עדיין שורד בתפקיד, אבל על פי "ניו יורק פוסט" עלול לעזוב מיד עם סיום חוזהו גם כן ב-30 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully