וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסביבתו של ים מדר אופטימיים: "יש פידבק חיובי מאוד מקבוצות NBA"

16.4.2020 / 7:18

רכז הפועל תל אביב נצפה על ידי מספר רב של סקאוטים העונה. גם האדומים מרוצים: "מאמינים בו. אם ייבחר בדראפט, כבוד גדול עבורנו"

צילום מסך

בווידאו: כך מעבירים שחקני ה-NBA את הבידוד

גארד הפועל תל אביב ים מדר הכריז אתמול (רביעי) כי ייכנס לדראפט ה-NBA הקרוב, כך דווח בכלי התקשורת השונים בארצות הברית. מדר וסוכנו העבירו במהלך היום את המסר הצפוי גם לראשי הפועל תל אביב. בעבר דורג מדר בשיאו במקום ה-43 במוק דראפט של ESPN, אחרי ההצלחה שלו באליפות אירופה לעתודה.

העונה, במקביל להייפ המרשים סביב דני אבדיה, הגיעו מספר רב של סקאוטים כדי לראות את מדר במדי הפועל תל אביב, ולדברי מקורביו הביעו בו עניין אמיתי. "קיבלנו פידבק חיובי מאוד מכמה קבוצות", סיפר אחד מהם במהלך הלילה, "עוד מוקדם להגיד לאן זה יתפתח בדיוק, אבל אנחנו אופטימיים מאוד לגבי הצעד שלנו". מדר היה אמור להגיע ולהיבחן אל מול עיניהם של חלק מהקבוצות, אם ישאיר את שמו בדראפט, אך נכון לעכשיו התאריך של הדראפט עשוי להשתנות, ובשל משבר הקורונה לא ברור כמה זה אפשרי.

בהפועל תל אביב קיבלו את הודעתו של מדר בצורה טובה: "ים הוא שחקן שאנחנו מאמינים בו מאוד", סיפרו במועדון, "אם יצליח להבחר בדראפט זה יהיה כבוד גדול עבורנו". למדר חוזה לעוד שנתיים במדים האדומים, ובו לא מופיעה אופציית שחרור ל-NBA, אך הדרך שלו כדי להגיע לליגה הטובה בעולם ארוכה עוד.

שחקן הפועל תל אביב ים מדר. לירון מולדובן
הדרך עוד ארוכה, אבל הכיוון חיובי. מדר/לירון מולדובן

מדר בן ה-19 משחק בבוגרים של הפועל תל אביב עוד לפני שהגיע לגיל 18, וקיבל במה מרשימה במדים האדומים. אחרי עונה ראשונה בה בעיקר עלה לדקות ספורות מהספסל, הפך השנה לשחקן משמעותי עם 21 דקות למשחק בהן תרם 8 נקודות ו-3.1 אסיסטים למשחק. את הפריצה לרמה הבינלאומית עשה באליפות אירופה לנבחרות נוער דרג ב' בקיץ 2018 כשרשם 11.4 נקודות ו-3 אסיסטים למשחק, כשכבר אז מספר סקאוטים סימנו אותו. הקיץ, באליפות אירופה לעתודה, כבר נכנס לכל פנקס עם 15.9 נקודות ו-7.7 אסיסטים בדרך לזכייה של הנבחרת בדרייב אין.

  • עוד באותו נושא:
  • ים מדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully