וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא הראל שוחח עם מנכ"ל ליגת האלופות: "מקווה שעוד נשחק העונה"

מנכ"ל הפועל ירושלים אופטימי אחרי שיחה עם בכירי הליגה של פיב"א: "אירוח הטורניר בספטמבר? מדובר בעיכוב בלבד. נמצה את כל האפשרויות"

קלי מקארתי/מערכת וואלה! ספורט

בווידאו: קלי מקארתי מוסר ד"ש לאוהדי הפועל ירושלים

מנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל אופטימי לגבי חידוש עונת הכדורסל, למרות הערכות אחרות פסימיות יותר בנוגע לקיום אירועי ספורט בתקופה הקרובה בצל משבר הקורונה.

הראל שיתף היום (רביעי) תמונה של ארגזים עם תאורת לדים שהגיעו לארנה בירושלים והוזמנו מבעוד מועד לקראת הפיינל פור של ליגת האלופות של פיב"א, שהיה אמור להיערך בעיר.

בנוסף סיפר שניהל אמש שיחה ארוכה עם מנכ"ל ליגת האלופות לגבי האפשרות לארח את טורניר הנוקאאוט בחודש ספטמבר, בהשתתפות שמונה הקבוצות שעלו לרבע הגמר.

"מה שאני בעצם רוצה להגיד - מדובר בעיכוב ולא יותר", כתב הראל. "אני עוד מקווה שנצליח לשחק כדורסל העונה ומבטיח שנמצה את כל האפשרויות (הזוי? אופטימיסט). אבל בכל מקרה כשהחיים יחזרו לספורט תהיה משמעות גדולה מאוד על החיים של כולנו. ואנחנו נהיה פה להמשיך מאיפה שעצרנו".

על פי ההודעה הרשמית מטעם הליגה, בה משתתפת הפועל ירושלים, העונה תוכרע באמצעות טורניר נוקאאוט מזורז בין ה-30 בספטמבר ל-4 באוקטובר, בו יתחרו על התואר שמונה הקבוצות שנותרו במפעל.

כמובן שקיום הטורניר מותנה בהתפתחויות בחודשים הבאים סביב התפשטות הקורונה. אם מגבלות הטיסה הבינלאומיות יוסרו ואפשר יהיה לקיים אימונים במשך תקופה סבירה, המשחקים יתקיימו. בכל מקרה, ייתכן שהטורניר יצטרך להתקיים עם הסגלים של עונת 2020/21, שכן שחקנים שחתומים עד תום העונה הנוכחית לא יהיו תחת חוזה בספטמבר.

עדיין לא ברור היכן יתקיים הטורניר, אבל על פי הערכות מוקדמות ייתכן שיתקיים בירושלים, שכבר הבטיחה מקום ברבע הגמר אחרי ניצחון 0:2 בסדרה על פריסטרי היוונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully