וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון השחקנים תוקף את "ההתנהלות הלא ברורה" של הפועל חיפה: "מצב הזוי"

14.4.2020 / 12:10

בארגון זועמים על דרכי הפעולה של יואב כץ ואנשיו במהלך משבר הקורונה. במועדון הגיבו: "מעשה כוחני מלא השמצות אי דיוקים"

צילום: דוברות הפועל תל אביב

בווידאו: האימון האחרון של הפועל תל אביב

ארגון השחקנים תקף היום (שלישי) את ההתנהלות של הפועל חיפה במהלך משבר הקורונה, "על רקע חזרה נוספת של הקבוצה מסיכומיה עם השחקנים, וראיונות בתקשורת שבהם הכפיש בעלי הקבוצה יואב כץ את השחקנים".

בארגון הסבירו: "מזה שלושה שבועות, מנהלים השחקנים באמצעות ארגון השחקנים מו"מ עם בעלי הקבוצה יואב כץ ונציגיו, על רקע משבר הקורונה. בתקופה לא קלה זו, הסכימו השחקנים ללכת לקראת המועדון ולהפחית בשכרם. במשך שלושת השבועות הללו, בהם הוצאו השחקנים לחל"ת כפוי, התנהל מו"מ עם נציגיו של כץ עמם הגיעו השחקנים לסיכומים על הפחתה מרחיקת לכת בשכר. לפי המתווים להם הסכימו השחקנים, הבכירים שבהם יפגעו באופן משמעותי בשכרם. זאת, מתוך ערבות הדדית ובמטרה לשמור על שכר שיאפשר מחייה בימים קשים אלה לשחקנים המשתכרים משכורות לא גבוהות.

"מספר פעמים, לאחר הגעה לסיכומים עם נציגי הבעלים, הודיעה הקבוצה שהיא חוזרת בה. לאחר סיכומים עם הנאמן אלעד מאירי, שונתה ההחלטה, מה שהוביל להתפטרות הנאמן. כשהקבוצה נותרה ללא נאמן, התנהל המו"מ מול מנכ"ל הקבוצה אורן סטרלינג. לאחר הגעה לסיכומים מול סטרלינג, שוב השחקנים קיבלו הודעה שהקבוצה חוזרת בה. כעת, ערב החג השני, שוב חוזרת בה הקבוצה מההסכמות, ובעליה מופיע בתקשורת ופוגע בשחקנים".

תומר אלטמן (מימין) עם הבעלים יואב כץ, יקוב סילבסטר הפועל חיפה. אתר רשמי הפועל חיפה, אתר רשמי
סופג ביקורות. יואב כץ לצד אלטמן וסילבסטר/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל חיפה

מנכ"ל ארגון השחקנים, משה מישאלוב, הסביר: "אנחנו נמצאים במצב הזוי מול הפועל חיפה. השחקנים הבכירים עושים מעל ומעבר בצורה אצילית, כדי לשמור על החברים שלהם. הם הסכימו לקצץ 50 אחוז מהמשכורת, ובלבד שהחברים שלהם משתכרים שכר לא גבוה, יוכלו להתקיים בכבוד. היו כבר טיוטות חוזה לסגירה, וכל פעם עולה דרישה חדשה. לא ברור על איזה דירוגים יואב כץ מדבר בתקשורת, כשכבר הגיעו לסיכומים. ניסינו לא לפנות לתקשורת, ולסגור את הדברים בצורה שקטה, אבל כץ מצדו מפר את הסיכומים ופוגע בשחקנים בראיונות לתקשורת. ההתנהלות הלא ברורה הזאת מאלצת אותנו לדבר.

"קבוצות אחרות כמו מ.ס. אשדוד, קרית שמונה, מכבי נתניה ומכבי חיפה, סגרו מזמן הסכמים תוך מו"מ קצר, כשהן נותנות כבוד לשחקנים ורואות בהם חלק בלתי נפרד מהמועדון. לא נאפשר לקצץ 50 אחוז לשחקנים שמשתכרים שכר לא גבוה, כמו שכץ רוצה עכשיו. אם הדברים יימשכו, נפרסם בצורה מפורטת את כל הסיכומים, שמראים מול מה השחקנים נאלצים להתמודד. הכול מתועד".

היועצים המשפטיים של המועדון עורכי הדין אריאל מנור ומירב רוזנפלד מנור מסרו בתגובה: "יואב כץ הנמצא בארה"ב, מנהל המועדון ועורכי דינו של המועדון, מנהלים עם נציגי השחקנים ועורכי דינם משא ומתן אינטנסיבי סביב השעון. במסגרת המו"מ הוצע לשחקנים הרבה מעבר לדרישות הדין והוראות הממשלה. פניית הארגון השחקנים ושחקנים או מי מטעמם לתקשורת היא מעשה כוחני, מלא השמצות ואי דיוקים והוא מזיק למו"מ ולשחקנים עצמם. המועדון לא ינהל את המו"מ באמצעות כלי התקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully