וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאבייר מסצ'ראנו מסביר: זה מה שהופך את ליאונל מסי ל"שחקן מכוכב אחר"

חברו הטוב של הפרעוש התראיין בארגנטינה ואמר: "ליאו שולט במשחק, בדרך כלל זה המשחק ששולט בנו". על הקורונה אמר: "מבחן עבור כולנו"

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן חזרה להתאמן תחת המגבלות החדשות

לא פשוט להסביר מה הופך את ליאונל מסי לשחקן חד-פעמי. אנחנו ככל הנראה לא נוכל לעשות זאת, אז זכות הדיבור עוברת לחאבייר מסצ'ראנו - אחד מחבריו הקרובים ביותר של הפרעוש, ששיתף עימו פעולה למשך שנים בברצלונה ובנבחרת ארגנטינה.

"כשאני מדבר על מסי אני תמיד אומר את אותו הדבר", סיפר לתקשורת הארגנטינאית. "בכדורגל, יש שני דברים מהותיים - קבלת החלטות, וביצוע. רוב השחקנים יכולים לקבל החלטות נכונות, אבל לא יכולים לבצע בצורה נכונה, או להיפך. אבל מסי יכול לעשות את שני הדברים בצורה מושלמת, וזו הסיבה שהוא שונה, בעיקר בהתחשב בקצב המשחק שלו".

מסצ'ראנו, ששיחק עם הפרעוש בברצלונה מ-2010 עד 2018 ורשם 147 הופעות בנבחרת ארגנטינה, הוסיף ואמר: "ליאו יודע איך לבצע מהלכים מושלמים וחכמים 7, 8, לעתים 10 פעמים במשחק. זו הסיבה שהוא מסוגל לשלוט במשחק. בדרך כלל זה המשחק ששולט בנו. המשחק, או היריבים. ליאו יכול להחליט מה לעשות או לא לעשות בעצמו, ובגלל זה הוא מכוכב אחר".

שחקני נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי, חאבייר מסצ'ראנו. GettyImages
הגדול מכולם, וזו הסיבה. מסי ומסצ'ראנו/GettyImages

על נגיף הקורונה שמשתולל בעולם ועצר את הכדורגל אמר מסצ'ראנו: "זה מבחן, לא רק עבורי אלא עבור כולנו. אני לא יודע כמה פשוט יהיה לחזור אחרי 3-4 חודשים בלי לשחק, אבל הכוונה שלי היא להמשיך. המחלה הזאת לא מפלה אף אחד, וזה מראה כמה קטנים אנחנו בעולם. הכל יחסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully