וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליפה רודריגס: "נשארנו בישראל כי אנחנו מרגישים בטוחים פה"

קשר הפועל תל אביב התראיין באורוגוואי וסיפר על השגרה בעת הקורונה: "הכל מאוד בשליטה. אשמח להישאר פה גם אחרי החוזה שלי"

צילום: דוברות הפועל תל אביב

קצת יותר מחודשיים הספיק לשחק פליפה רודריגס, עד שליגת העל הושבתה כמו רוב הליגות האחרות באירופה. כך מצא עצמו הקשר האורוגוואי מסוגר בישראל, אבל בראיון שהעניק במולדתו הוא דווקא נשמע מרוצה מכך. "כשהחלה הקורונה הקבוצה הציעה לי לחזור לאורוגוואי ולהמשיך לקבל משכורת, אבל נשארנו כי אנחנו מרגישים פה בטוחים", אמר. "הכל מאוד בשליטה פה. אשתי בהריון והחלטנו שאנחנו רוצים שהתינוקת תיוולד בישראל. אנחנו מרגישים בטוחים, זה מקום יפה ואנחנו מרוצים מאוד מכל מה שקורה לנו על בסיס יום יומי".

רודריגס הוסיף וסיפר: "אנשים מקשיבים להוראות הבידוד פה. עכשיו כבר אי אפשר להתאמן, אבל במדינה שלנו ילדים בכלל לא יכולים להיות מחוץ לבית כי מסוכן מדי, ופה הם חוצים לבד כבישים. זו חברה מאוד מתקדמת. לחברי לקבוצה מאוד אכפת ממני, כולם כותבים ושואלים אם אנחנו זקוקים למשהו. כששר הבריאות או ראש הממשלה מפרסמים הנחיות חדשות מיד מתרגמים לי. עכשיו, לפני פסח, קנו לי כל מה שביקשתי".

כפי שניתן להבין, קשר הפועל תל אביב כבר מרגיש בבית. "החוזה שלי הוא לשנה וחצי, אבל אני רואה את הילדים שלי גדלים בישראל. אני מקווה שאשאר עוד כמה שנים", סיפר. בהתייחס לדברים שהשמיע בראיון אחר השבוע, לפיהם חשש מאוד כשהגיע ארצה בשל המצב הבטחוני, אמר: "הלילות הראשונים היו מפחידים, והיה לי קשה להירדם, אבל עכשיו אני רואה את הכל באור אחר".

שחקן הפועל תל אביב, פליפה רודריגס. דני מרון
מרגיש בטוח בישראל. רודריגס/דני מרון

רודריגס אף סיפר כי לפני הגעתו לישראל, התייעץ עם חלוץ הפועל חיפה והפועל נצרת עילית לשעבר דניאל גוטיירס, המשמש גם כאחד מסוכניו: "הוא אמר שאין לי מה לדאוג משום דבר, שבישראל יש גם את הרופאים הטובים בעולם ושהכל יהיה יפה. הוא עודד אותי וזו היתה מעבר להצעה עם יתרונות כלכליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully