וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי הרצוג המליץ על דן גלזר לכמה קבוצות בגרמניה

13.4.2020 / 12:30

מאמן נבחרת ישראל נשאל לגבי קשר מכבי תל אביב והעניק חוות דעת מאוד חיובית. הרצוג היה זה שהזמין את גלזר לראשונה למדים הלאומיים. הצהובים צפויים לדרוש עליו סכום גבוה מאוד

אימון מכבי תל אביב באפליקציית זם/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג נמצא בסימן שאלה גדול לגבי המשך דרכו בהתאחדות לכדורגל וספק אם הוא יאמן נגד סקוטלנד, אבל בינתיים הוא עושה שירות לא רע למספר שחקני נבחרת עליהם התבקש לחוות דעה.

לוואלה! ספורט נודע כי הרצוג המליץ באחרונה לשתי קבוצות מגרמניה שפנו אליו בנוגע לקשר נבחרת ישראל ומכבי תל אביב דן גלזר. שתיים מהן הן ככל הנראה האנובר ונירנברג, שבמדיה שיחק בעבר אלמוג כהן באותו התפקיד. השתיים הללו נחשבות לשתיים מהקבוצות הגדולות בליגת המשנה בגרמניה.

הרצוג התבקש לחוות דעה אישית על גלזר והרעיף עליו שבחים. האוסטרי הוא זה שהעניק זימון בכורה לקשר בן ה-23 לנבחרת הבוגרת וגם העניק לו שבע הופעות במדים הלאומיים, כמה מהן בהרכב.

דן גלזר שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
שחקן מפתח באלופה. גלזר/דני מרון

אגב, בשבועות האחרונות התעוררו שמועות חוזרות ונשנות לגבי חזרה אפשרית של הרצוג לוורדר ברמן, הפעם בעמדת המאמן. האוסטרי היה אחד מכוכבי הקבוצה הגדולה של ברמן בשנות ה-90 ובשבוע שעבר אמר: "לאמן את הקבוצה יכול להיות דבר מאוד נחמד".

לגלזר יש חוזה ארוך טווח במכבי תל אביב וההערכה היא שהצהובים ידרשו עבורו עבורו סכומים גבוהים, אם כי אחרי משבר הקורונה וההשלכות שלו, הסכומים בעולם ישתנו לגמרי ויופחתו בצורה דרמטית. כזכור בקיץ שעבר קיבלה מכבי תל אביב הצעות למכור את דור פרץ וסירבה. זו הייתה המדיניות של מיטש גולדהאר עד המשבר הנוכחי והוא סירב למכור, אלא אם מגיעה הצעה אטרקטיבית מאוד. גם לגבי גלזר קיימת הערכה גדולה במכבי תל אביב ובמועדון ירצו סכום גבוה כדי למכור את כרטיסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully