וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלסנדרו דל פיירו על הכדורגל שאחרי הקורונה: "אסור להמשיך להתחבא"

כוכב העבר האיטלקי דורש להשתמש במגפה כדי לשנות את ההתנהלות הכלכלית של הקבוצות: "חובה להעריך מחדש את כמויות הכסף בעסק הזה"

צילום: קובי אליהו, עריכה: ניר חן

בווידאו: דל פיירו ופירלו מתראיינים בישראל

קשה לדעת כיצד עולם הכדורגל ייראה ביום שאחרי הקורונה, אולם לכולם ברור שהמצב חייב להשתנות, ועסקאות הענק שראינו בעבר לא צפויות לחזור על עצמן, לפחות לא באופן מיידי. "אסור להמשיך ולהתחבא", אמר כוכב העבר של יובנטוס ונבחרת איטליה, אלסנדרו דל פיירו. "אי אפשר להמשיך ולהסתכל רק על ההווה, בלי חזון או תכנית כלכלית. אין ברירה אלא להעריך מחדש את כמויות הכסף שאנחנו רואים בעסק שלנו. האיזון בין עלות והכנסות חייבת להבטיח לא רק שמועדונים ישרדו, אלא יפרחו לאורך זמן, ולא רק בהתבסס על תוצאה כזו או אחרת".

דל פיירו, שמתגורר כעת בלוס אנג'לס, עוקב מרחוק גם אחרי המצב במולדתו, כמובן: "הכדורגל האיטלקי בודד את עצמו, הרחיק את עצמו מהקהל, גם בשל התדמית שניתנה לשחקנים, שהיא בדרך כלל שגויה, וגם משום שהאצטדיונים כל כך לא מתאימים למשפחות. הכדורגל האיטלקי צריך להיפתח לגישה יותר "אמריקאית", בה הספורט המקצועני מתנהל כמו הצגה, לצד שמירה על הערכים שלנו. צריך להתמקד בהצגה שבכדורגל, בתדמית שלו ובתחרותיות".

אלסנדרו דל פיירו שחקן יובנטוס לשעבר. GettyImages
צריך להתחיל מחדש. דל פיירו/GettyImages

על המשך העונה, אם תהיה כזו, אמר "הנסיך": "אי אפשר לדבר על תחזיות, כי אנחנו חווים משהו שישנה אותנו לנצח. ליובנטוס יש יתרון קטן, רק בזכות איכות הסגל שלה, אבל אי אפשר לדעת מה יהיה. זו הזדמנות עבור כולנו לחשוב טוב מאוד על איך שאנחנו רוצים להתקדם, מה צריך להשתנות, ואז באמת ללחוץ על כפתור הריסט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully