וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות נוטה לסיים את העונה בליגות הנמוכות, כפר שלם ואיכסל יעלו ללאומית?

11.4.2020 / 13:45

ההתאחדות תקיים ישיבה מכרעת בשני בה עשויה להתקבל החלטה גורפת. מוליכות ליגה א' אמורות להרוויח, אשדוד ונשר יעלו לליגת העל לנוער?

אימון מכבי תל אביב באפליקציית זם/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: אימון הזום של מכבי תל אביב

הפועל כפר שלם והפועל איכסל צפויות למצוא את עצמן כבר מחרתיים בליגה הלאומית. השתיים מוליכות את מחוזות דרום וצפון בליגה א' ואם אכן תתקבל החלטה בהנהלת ההתאחדות לכדורגל לסיים כבר ביום שני את ליגות החובבים א' עד ג', תעפלנה שתי המוליכות בליגה א' מחוזות דרום וצפון לליגה הלאומית. גם המוליכות של המחוזות השונים בליגות ב' ו-ג' יעפילו אוטומטית לליגה בכירה יותר במצב כזה.

26 מתוך 32 קבוצות ליגה א' בוגרים חתמו על מסמך המבקש מההתאחדות לכדורגל להודיע על סיום העונה בליגות א'. גם מרבית קבוצות ליגות ב' ו-ג' מעוניינות בכך וביום שני כאמור תתקיים ישיבת הנהלת ההתאחדות לכדורגל באמצעות זום כדי לאשר את מסקנות ועדת החירום לבחינת השלכות הקורונה שהוקמה לפני מספר שבועות בהתאחדות לכדורגל.

יש להדגיש כי בכל ששת המחוזות של ליגות א' וליגות ב' יוקפאו הירידות.

שחקני הפועל איכסל חוגגים. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
יזכו מההפקר? שחקני איכסל/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

במקביל לסיום הליגות החובבניות, צפויה הנהלת ההתאחדות לכדורגל גם לאשר את סיום הפעילות של מחלקות הנוער. בליגת העל לנוער יוקפאו הירידות והעולות מהלאומית יהיו מ.ס. אשדוד ועירוני נשר שמוליכות כעת את מחוזות דרום וצפון בליגה הלאומית. מי שייפגעו מהפסקת הפעילות הן קבוצות הנוער של הפועל קטמון והפועל עכו שמדורגות במקום השני במחוזות דרום וצפון בליגה הלאומית והיו אמורות לשחק במבחנים על מקום בליגת העל. ליגת העל לנוער תמנה בעונה הבאה 18 קבוצות ונראה כי בעונה הבאה ארבע קבוצות יירדו אוטומטית מליגת העל לנוער כדי לחזור תוך עונה ל-16 קבוצות בליגה הזו.

באשר לתשלומים שכבר נגבו מההורים עבור פעילות מלאה העונה, המועדונים עשויים לבקש את הסכמת ההורים להחליף את התקופה הזו בפעילות בחודשים יולי ואוגוסט או שלחילופין תיתכן גם האפשרות לתת זיכוי עבור החלק היחסי של הפעילות שהופסקה בתשלום לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully