וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטף קרי: "אני מסוגל לקלוע 60 נקודות על כל שומר, מול כל קבוצה"

"שמח" בגולדן סטייט: קרי משוויץ, הבעלים ג'ו לייקוב טוען ש"העזיבה של דוראנט היתה לטובתנו" ומודה - שוקלים לעשות טרייד בדראפט

צילום מסך

בווידאו: כך שחקני ה-NBA מעבירים את הבידוד

הבידוד הביתי מוציא צדדים אחרים גם אצל כוכבי ה-NBA. הוכחה נוספת לכך הגיעה אמש (שישי) כשסטף קרי שוחח עם ג'בייל מגי בלייב אינסטגרם בחשבון הרשמי של הליגה, וסיפק הצהרה שלא בטוח שהיתה יוצאת מפיו בימים כתיקונם.

"אני מסוגל לקלוע 60 נקודות על כל שומר, מול כל קבוצה", אמר קרי כשנשאל על ידי חברו לקבוצה לשעבר מאיזה שומר הוא הכי חושש, ומול איזה שחקן הגנה הוא מרגיש הכי הרבה ביטחון.

קרי הוסיף בחיוך ש"הבידוד משנה אותי", ומגי המופתע אמר בתגובה: "לא אשקר, לא ציפיתי לתשובה כזאת, לא ממך".

זו לא היתה התשובה המפתיעה היחידה שסיפק איש גולדן סטייט אתמול. הבעלים ג'ו לייקוב התראיין ל"אתלטיק" וטען שהעזיבה של קווין דוראנט היתה לטובת הקבוצה, למרות שבעונה הראשונה בלעדיו היא רשמה את המאזן הכי גרוע ב-NBA.

"קצת מוזר להגיד את זה, אבל העזיבה שלו התבררה כהחלטה נכונה לשני הצדדים. מבחינתו, הוא רצה ליהנות ממשהו אחר. אני לא יודע להסביר למה, אבל הוא לא הרגיש בנוח כאן. מסיבה כלשהי, הוא רצה לעזוב. אבל אני חושב שבסופו של דבר זה עבד לטובתנו. בעונה הזו הוא היה פצוע, ואם היה נשאר היה לנו סך משכורות עצום. בלעדיו יכולנו להתחיל להיבנות מחדש, ואני חושב שזה עשוי להיות הדבר הכי טוב שקרה לנו. כן, הוא עזב, וברור שזה רע. אבל יש לזה גם צד חיובי".

שחקן ברוקלין נטס קווין דוראנט. GettyImages
עדיף לווריירס בלעדיו? דוראנט/GettyImages

לייקוב הודה גם שהווריירס שוקלים את האפשרות לעשות טרייד על הבחירה שלהם בדראפט הקרוב, שעשויה להיות בסבירות גבוהה אחת מבין שלוש הבחירות הראשונות. על פי חלק מהדיווחים, הווריירס שוקלים לעשות זאת מכיוון שהדראפט הקרוב ממילא לא משופע בכוכבים. אם הם יוותרו על בחירה גבוהה בתמורה לבחירה נמוכה יותר, אחת הספקולציות הן שיבחרו בדני אבדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully