וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: משחקי פלייאוף העלייה ליורו יתקיימו באוקטובר ונובמבר

ב"דיילי מייל" טוענים: חצאי הגמר שנדחו פעמיים בגלל התפשטות הקורונה, כולל זה של ישראל נגד סקוטלנד, ישובצו בקרוב לאוקטובר. הגמרים צפויים להיערך אחרי חודש. המשחקים יתקיימו ללא קהל?

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן מתאמנת בצל הקורונה

האם משחקה של נבחרת ישראל נגד סקוטלנד בדרך לתאריך חדש? בשבוע שעבר הודיעה אופ"א על דחיית כל מפעלי הקבוצות והנבחרות לרבות פלייאוף העלייה ליורו 2020 עד להודעה חדשה, אולם מתחת לפני השטח נעשים כבר מאמצים לקבוע מועד חדש.

על פי "דיילי מייל", המשחקים ככל הנראה יתקיימו בחודשים אוקטובר ונובמבר, אחרי שכמה מהנבחרות המשתתפות פנו לאופ"א והביעו בפניהן חשש שהמשחק הראשון שלהן אחרי החזרה מפגרת הקורונה יהיה משחק נוקאאוט מכריע.

שחקן נבחרת ישראל, ביברס נאתכו, מול מאט פיליפס, נבחרת סקוטלנד. AP
הפעם זה סופי? נאתכו מול פיליפס/AP

התקווה של אופ"א היא שקיומם של חצאי הגמר באוקטובר יאפשר לשחקנים הנכללים בסגלי הנבחרות להיכנס לכושר במסגרות הקבוצתיות לפני המשחקים המכריעים. הגמרים צפויים להיערך כחודש לאחר מכן.

כך או כך, ב"דיילי מייל" מעריכים שלמרות הדחייה הנוספת רובם המכריע של המשחקים יתקיימו ללא קהל, כולל המשחק בו סקוטלנד אמורה לארח את ישראל בהמפדן פארק.

המשחק אמור היה להתקיים מלכתחילה ב-26 במרץ בגלזגו, אולם נדחה בפעם הראשונה לחודש יוני בעקבות התפשטות הקורונה. אחרי הערכה מחודשת של ראשי אופ"א, הוחלט לדחות גם את המשחקים שנקבעו ליוני.

עדיין לא ברור מי יעמוד על הקווים של הנבחרת נגד סקוטלנד, שכן סיכוייו של אנדי הרצוג להמשיך כמאמן נמוכים. ברק בכר וניר קלינגר הוזכרו כמועמדים להחליפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully