וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעלים של מלאגה "דורש חקירה בינ"ל" להפסד המפורסם לדורטמונד

שייח עבדאללה אל תאני עדיין לא נרגע מה-3:2 הדרמטי בליגת האלופות לפני שבע שנים: "זה היה יום שחור. אנחנו דורשים צדק"

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן חוזרת לאימונים

שייח עבדאללה אל תאני, שמשמש כבעלים של מלאגה מאז 2010, דורש לפתוח ב"חקירה בינלאומית" של הפסד קבוצתו לבורוסיה דורטמונד ברבע גמר ליגת האלופות לפני שבע שנים.

מלאגה אמנם מדשדשת היום בליגת המשנה בספרד, אבל אז היא הייתה קבוצה יומרנית ומלאה בכוכבים. היא זכתה בראשות בית שכלל גם את מילאן, זניט סנט פטרסבורג ואנדרלכט והדיחה את פורטו בשמינית הגמר. אחרי 0:0 בספרד, היא הוליכה 1:2 על דורטמונד בחוץ עד הדקה ה-91, אבל אז ספגה שער שוויון ממרקו רויס. 2:2 היה מספיק לה להעפלה לחצי הגמר, אבל פליפה סנטאנה הבקיע בדקה ה-93 ויורגן קלופ ושחקניו חגג 2:3 בלתי נשכח.

אתמול מלאו שבע שנים לאותו משחק והשייח הקטארי צייץ: "כולם יודעים מה קרה נגד מלאגה באותו יום. אנחנו דורשים לפתוח בחקירה בינלאומית, הוגנת ושקופה. אנחנו מבקשים צדק. תכבדו את מלאגה, זה היה יום שחור לכדורגל העולמי".

אל תאני לא נקב בסיבות מדויקות מדוע הוא דורש חקירה או בהאשמות פרטניות, אבל אחרי המשחק לפני שבע שנים, האשים את אופ"א ואמר: "הם חיפשו אותנו מתחילת העונה והסיבה היא גזענות".

שייח עבדאלה אל תאני, הבעלים של מלאגה. GettyImages
לא שוכח ולא סולח. אל תאני/GettyImages

החל מקיץ 2013, כמה חודשים אחרי אותו משחק נגד דורטמונד, מלאגה נמצאת בירידה מתמדת. אל תאני ומשפחתו החליטו להקטין את התמיכה הכספית באופן משמעותי והמועדון מכר את הכוכבים הגדולים. ב-2018 הקבוצה ירדה לליגת המשנה ובספטמבר האחרון ב"מארקה" פורסם שאת תאני חייב למועדון 7.3 מיליון יורו שלקח כהלוואות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully